خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش؛

سرپرست دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۴۶

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش؛ سید امیر موسوی» به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری » منصوب شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «سید امیر موسوی» دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی بوده و بیش از ۱۵ سال تجربه کارشناسی خبره دادگستری و عضویت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان را در کارنامه خود دارد. مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و معاونت مرکز حراست و مسئول حراست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از دیگر سوابق وی می‌باشد. 

متن حکم یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است: 

با توجه به تعهد تجارب ارزنده و شایستگی جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری» منصوب می‌شوید. 

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور محترم با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید. 

در این راستا رعایت اصول عدالت محوری»، «انقلابیگری»، «مردمداری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری دولت مردمی» الزامی است. 

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز