خبرگزاری کار ایران

پاک کننده خانگی سنگ گرانیت بسازید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۱۹

یکی از جنبه های زیبایی آشپزخانه تمیزی و براق بودن سنگ های گرانیتی است که برای اپن و سطح روی کابینت آشپزخانه استفاده می شود.این براق کننده را خودتان درست کنید.

به گزارش ایلنا، سنگ گرانیت از گذشته از زیباترین سنگ های تزیینی داخل خانه محسوب می شوند و اغلب از آنها به دلیل ساختار آن در خانه ها استفاده می کند. گرانیت علاوه بر زیبایی که دارد ، می تواند یکی از بهترین و زیباترین موارد انتخابی برای تزیین بیشتر خانه شما باشد و بسیار مقاوم است و ضد حرارت و خراش می باشد.

اما این بدان معنی نیست که این سنگ ضد ضربه می باشد و گرانیت ممکن است سخت باشد ولی در اثر ضربات سنگین و کوبنده نمی تواند با دوام گونه عمل کند و این ها دلایل است که باید از این سنگ اگر در خانه تان استفاده کرده اید باید از آن به نحو احسنت نگه داری نمایید تا آسیبی به آن نرسد .کلید نگه داری و مراقبت از این سنگ زیبا و تزیینی استفاده از نوعی پاک کننده می باشد که به آن در زیبایی کمک کند .

در این بخش قصد داریم تا نوعی پاک کننده خانگی را به شما معرفی کنیم و می تواند به شما کمک کند تا از این سنگ گران قیمت و تزیینی مراقبت کنید و از آسیب هایی که ممکن است برای آن ها پیش بیاید جلوگیری کنید.

توجه :

به هیچ وجه از پاک کننده های اسیدی برای پاک کردن سنگ گرانیت استفاده نکنید!

بله ، درست خواندید. در تمیز کردن سنگ های گرانیتی از پاک کننده های اسیدی استفاده نکنید چراکه می توانند به سنگ آسیب جدی وارد کنند و مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورند که می تواند به سختی جبران شود .

پاک کننده خانگی سنگ گرانیت بسازید

نکات مهم برای تمیز کردن و انتخاب براق کننده سنگ گرانیت

  1.  بطور کل از پاک کننده هایی که از لیمو ، سرکه ، آمونیاک و این چنین مواد اسیدی تولید شده اند به هیچ وجه استفاده نکنید چرا که می توانند باعث آسیب های جدی در شما شوند. 

  2.  از پاک کننده های ساینده یا ابزارهایی که ممکن است باعث آسیب های جدی در سنگ شود استفاده نکنید و سعی کنید از برس های ملایم استفاده کنید و به هیچ وجه از برس های سفت و سخت استفاده نکنید به عبارتی برس های سفت و سخت همانند مواد شوینده اسیدی عمل می کند که به هیچ وجه توصیه نمی شوند. 

  3. در تمیز کردن سنگ های گرانیتی توصیه می شود که از پارچه های میکروفایبر استفاده کنید چرا که این پارچه ها بسیار ملایم هستند و هیچ آسیبی به سنگ وارد نمی کنند و می توانند در زیبایی سنگ و حفظ سلامتی آن کمک کند.

اکنون ما همه چیز را در مورد مراقبت از گرانیت می دانیم و به شما قول می دهیم که اگر نکات بالا را بطور کامل انجام دهید ، هیچ آسیبی به خانه شما وارد نخواهد شد. در ادامه این مطلب ما پاک کننده ایی خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد که هیچ آسیبی به سنگ وارد نمی شود. 

پاک کننده خانگی و براق کننده سنگ گرانیت

مواد لازم :

  • 1/4 فنجان الکل برای شستشو

  • 3 قطره از پاک کننده های ظروف

  • آب 

پاک کننده خانگی سنگ گرانیت بسازید

طرز استفاده از براق کننده سنگ گرانیت:

1/4 فنجان الکل ، 3 قطره پاک کننده ظروف و مقداری آب را در بطری اسپری بریزید و خوب هم بزنید تابه خوبی مخلوط شود.

سپس از این پاک کننده روی سنگ اسپری کنید و با پارچه های میکرو فایبر این سطوح را تمیز کنید تا آسیبی به آنها وارد نشود.

اگر در خانه تان از سنگ های گرانیتی استفاده کرده اید و راه های شستشوی آن را نمی دانید ، توصیه می شود دستورالعمل بالا را بخوانید و انجام دهید و با این کار شما زیبایی این سنگ تزیینی را مجددا به حالت اول خود بازمی گردانید.

منبع:نمناک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز