خبرگزاری کار ایران

پدر مسی بازگشت به بارسلونا را رد نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۰۷

مذاکرات قرارداد پی اس جی و مسی در حالی ادامه دارد که پدرش احتمال بازگشت بارسا را رد کرد.

به گزارش ایلنا، خورخه مسی، پدر و ایجنت لیونل مسی گفته بعید است که پسرش دوباره برای بارسلونا بازی کند. منابع به ESPN گفتند اینتر میامی و بارسلونا هر دو مشتاق جذب قهرمان جام جهانی هستند.

خورخه مسی در فرودگاه بارسلونا به خبرنگاران گفت: "فکر نمی‌کنم او [به بارسلونا] بازگردد. شرایطش وجود ندارد."

او همچنین تکذیب کرد که با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مورد آینده پسرش صحبت کرده اما درهای بازگشت به نیوکمپ را به طور کامل نبست. پدر گفت: "نمی‌دانم، زندگی چرخش‌های زیادی دارد."

مسی در تابستان 2021 پس از تمدید نشدن قراردادش با بارسا به دلیل مشکلات مالی به پاری سن ژرمن پیوست. مسی 35 ساله در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن است و قرارداد فعلی او در ماه ژوئن به پایان می‌رسد.

خورخه مسی روز سه شنبه برای دیدار با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در پاریس بود و روز چهارشنبه با لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن دیدار کرد تا درباره قرارداد جدید صحبت کند.

بر اساس ادعای منابع ESPN قرارداد جدید می‌تواند یک سال تمدید مستقیم یا یک ساله با یک گزینه برای 12 ماه دیگر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز