خبرگزاری کار ایران

پاردس: مسی قرار بود قرارداد جدید با بارسلونا امضا کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۰۲۸

هموطن برنده هفت بار توپ طلا تایید کرد که انتقال او به پارک دو پرنس در سال 2021 بسیار غیر منتظره بوده است.

به گزارش ایلنا، لئاندرو پاردس شوک خود را از انتقال لیونل مسی فاش کرد و مدعی شد که هم تیمی‌اش در آرژانتین به ستارگان پاری سن ژرمن گفته که در حال امضای قرارداد جدید با بارسلونا قبل از خروج غافلگیرکننده در تابستان گذشته، بوده است.

چند بازیکن پاری سن ژرمن، از جمله پاردس، قبل از تایید جدایی مسی از بارسلونا، در کنار مسی در ایبیزا عکس گرفته بودند، باعث شد شایعات در مورد انتقال احتمالی به پارک دو پرنس به شدت افزایش یابد.

پاردس تایید کرده که آنها تلاش کردند تا برنده هفت بار توپ طلا را متقاعد کنند که در پاریس به آنها بپیوندد، اما او از ابتدا تصمیم داشت در نیوکمپ بماند.

هافبک پاری سن ژرمن به TyC Sports گفت: "ما او را روز قبل در ایبیزا دیده بودیم و روز بعد او آنجا را ترک کرد تا با باشگاهش (بارسا) قرارداد جدید امضا کند. ما همچنان به او گفتیم: "با ما بیا" اما او به ما گفت: "من از قبل همه چیز را ترتیب داده ام، فردا برای امضای قرارداد به سفر می روم." سپس من نمی دانم در آن سفر به بارسلونا چه اتفاقی افتاد، زیرا همان شبی که قرار بود قرارداد را امضا کند، به ما گفت که به اینجا می آید!

پاردس اضافه کرد: در ابتدا، واضح است که ما او را باور نکردیم. وقتی او به من گفت که از قبل همه چیز را تنظیم کرده و برای امضای قرارداد به پاریس می رود، به او گفتم: تا زمانی که امضا نکنی و نبینم که پیراهن پاری سن ژرمن را پوشیده ای، حرفت را باور نمی کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز