خبرگزاری کار ایران

موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۱۳

موکت تایل ایرانی یک انتخاب باکیفیت و مقرون به صرفه برای آن دسته از افرادی است که به دنبال یک کفپوش خوب هستند. این محصول ضمن آن که از تولیدات داخلی محسوب شده به دلیل تنوع بالایی که داشته به راحتی سلیقه­‌های مختلف را پوشش خواهد داد و افراد این امکان را داشته تا برای مصارف مختلف از جمله موکت اداری بهترین انتخاب را از بین این محصولات داشته باشند. فروشگاه گامان تزیین جاوید یکی فروشگاه­‌هایی است که ارائه دهنده انواع موکت تایل ایرانی برای محیط­ های مختلف است. در اداره ها با توجه به رفت و آمد بالا حرکت روی موکت ها بسیار بیشتر می شود بنابراین در صورتی که از موکت خانگی استفاده کنیم به دلیل مقاومت پایین نسبت به رفت و امد زیاد فورا از بین می رود و نیازمند این است که مجددا موکت خود را عوض کنیم.

اگر چه ممکن است برای آن خود هزینه بیشتری بپردازیم اما عمر آن بیشتر بوده و نیاز به تعویض زودهنگام نیست بنابراین اگر حساب کنیم که موکت خانگی در اداره ما زیر ۳ ماه دوام نمی آورد و درطول سال چندین بار باید تعویض گردد هزینه آن حتی از موکت اداری نیز بیشتر خواهد شد. اگر شما نیز قصد خرید یک موکت تایل ایرانی را با قیمتی مناسب دارید با ما همراه باشید:

کاربرد موکت تایل ایرانی

موکت تایل ایرانی یکی از کاربردی ­ترین انواع موکت محسوب می­شود که می­توان از آن به عنوان کفپوش محیط­‌های مختلف استفاده نمود. در ادامه برخی از موارد استفاده از موکت­‌های تایل ایرانی را با هم بررسی خواهیم نمود:

موکت تایل ایرانی مسکونی

در منازل مسکونی، استفاده از موکت همواره بسیار رایج است. با وجود روی کار آمدن کفپوش­‌های مختلف هنوز هم موکت ­های تایل محبوبیت خود را حفظ نموده‌­اند. این نوع موکت‌­ها به دلیل طرح و مدل متنوع و نیز ساختار منعطفی که داشته هنوز هم انتخاب اول خیلی از افراد هستند. موکت ­های تایل به راحتی با دکوراسیون­ های مختلف به خوبی هماهنگ شده و فضای زیبایی را ایجاد می­کنند.

موکت تایل ایرانی هتلی

اگر به دنبال یک موکت هتلی هستید نیز موکت تایل ایرانی هتلی می­تواند یک انتخاب بسیار شیک و باشکوه باشد. هتل­‌ها همواره باید زیبایی بصری کافی برای جلب نظر مسافران داشته باشند. کفپوشی مناسب می­تواند نقشی موثر در زیبایی دکوراسیون بخش‌­های مختلف یک هتل داشته باشد. موکت تایل ایرانی به دلیل تنوع بالا می­تواند به عنوان کفپوشی مدرن، بادوام و راحت برای محیط­‌های مختلف از جمله ورودی هتل و راهروها به کار برده شود.

موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

موکت تایل ایرانی اداری

موکت­‌های تایلی می­توانند انتخابی مدرن و خاص برای محیط ­های اداری نیز محسوب شوند. این موکت­‌ها به راحتی در طرح و رنگی متناسب با دکوارسیون محیط اداری و نیز رنگ سازمانی آن قابل تهیه هستند. از طرفی دوام بسیار بالایی داشته و تا مدت­‌ها نیازی به تعویض آن­ها نخواهد بود. قیمت مناسب نیز یکی از مواردی است که باعث شده که موکت­‌های تایل ایرانی به یک موکت اداری ایده­‌آل تبدیل شوند.

موکت تایل ایرانی تجاری

محیط­­‌های تجاری نیز یکی از محیط­‌هایی هستند که دارای رفت و آمد بسیار بالایی می­باشند و انتخاب نوع کفپوش برای آن­ها بسیار مهم است. نوع فعالیت اماکن تجاری هر چه که باشد با یک محیط شیک و به روز می­توان بازدید از این محیط‌­ها را به میزان قابل توجهی افزایش داد. پیدا کردن کفپوشی مناسب برای محیط­‌های تجاری می­تواند قدمی موثر برای جذابیت هر چه بیشتر محیط تجاری است. موکت تایل ایرانی می­تواند انتخابی بسیار عالی برای داشتن یک محیط تجاری شیک و مدرن داشت.

آشنایی با بهترین برندهای موکت تایل ایرانی

موکت­‌های تایل ایرانی در حال حاضر توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می­شوند و این موضوع ممکن است انتخاب یک برند خوب را کمی دشوار نموده باشد. در ادامه با هم با بهترین برندهای تولیدکننده موکت تایل ایرانی آشنا خواهیم شد:

برند ظریف مصور

یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید انواع موکت­‌های ایرانی از جمله موکت تایل، برند ظریف مصور است. این برند در این زمینه دارای سابقه‌­ای بیشتر از 30 ساله می­باشد. تنوع طرح و رنگ، کیفیت بالا و نیز قیمت مناسب از مواردی است که باعث شده محصولات این برند همیشه مشتریان زیادی داشته باشند. دوام مناسب موکت­‌های تایل ایرانی ظریف مصور باعث شده که امکان استفاده از آن­ها در محیط­‌های پررفت و آمد وجود داشته باشد و با توجه به تنوع محصولات این برند می­توان برای هر محیطی از بهترین موکت استفاده نمود.

 

موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

برند آرتا

یکی دیگر از برندهای ایرانی که در زمینه تولید انواع موکت تایل موفق ظاهر شده برند آرتا است. رنگ بندی متنوع، طرح­‌های مختلف، قیمت مناسب و نیز دوام خوب از ویژگی­‌های برجسته موکت­‌های آرتا می­باشد. شما به آسانی می­توانید موکت­ های تایل آرتا را در روشن­‌ترین یا تیره‌­ترین رنگ تهیه کنید و در انتخاب رنگ به هیچ عنوان به مشکل برنخواهید خورد. این موکت­‌ها در انواع ساده و طرح‌­دار قابل تهیه هستند.

برند The best

برند معروف و محبوب The best نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی است که افراد با اطمینان خاطر به سراغ محصولات آن خواهند رفت. این برند در زمینه تولید انواع موکت­‌های تایل ایرانی، به تمامی نکات توجه ویژه­‌ای نموده و از این رو محصولات این برند به خوبی توانسته انتظارات افراد مختلف را برآورده سازد.

این برند در ساخت انواع موکت تایل بهترین روش ساخت و نیز مرغوب‌­ترین متریال را به کار گرفته و از این رو محصولات آن در کیفیت بی­نظیر هستند. از موکت­‌های این برند ایرانی در شرکت­های مختلفی نظیر همراه اول، شرکت یک و یک، ایران خودرو، مجلس، بانک ملی و بانک پاسارگاد استفاده شده است. برند The best برند ثبت شده توسط شرکت گامان تزیین جاوید می­باشد که نوع نخ آن تماما پلی آمید و فشرده بوده و کند سوز است.

در خرید موکت تایل ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بهترین موکت تایل ایرانی، در نظر داشتن برخی نکات به شما کمک خواهد نمود تا انتخاب مناسب­‌تری را در این زمینه داشته باشید. در ادامه با هم مهم­‌ترین آن­ها را بررسی خواهیم نمود:

  1. اگر قصد خرید موکت تایل برای محیط­‌های پررفت و آمد را دارید بهتر است به سراغ موکتی با ضخامت بیشتر بروید.
  2. حتماً به نرمی و لطافت موکت انتخابی خود توجه نمایید چرا که یک موکت خشک و غیرمنعطف به لحاظ اجرا دارای کاربری سخت‌­تری است.
  3. حتماً در زمان خرید موکت تایل، از متریال مورد استفاده در ساخت موکت مطلع شوید. این کار به شما کمک می­کند تا در رابطه با مقاومت و استحکام آن با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنید.
  4. موکتی را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو باشد و در صورت آلودگی بتوان موکت را با نظافت دوباره به موکتی تمیز و نو تبدیل نمود.
  5. برای انتخاب موکت تایلی، حتماً بسته به مساحت محیط موردنظر، تعداد تایل­‌ها را انتخاب کنید.
  6. تنوع طرح و رنگ موکت­‌های تایل ایرانی بالاست و شما می­توانید بسته به دکوراسیون فضا بهترین موکت را انتخاب کنید. برای مثال در راهنمای خرید موکت اداری بهتر است به رنگ سازمانی و رنگ غالب بر فضا توجه داشته باشید. با این وجود حتما یک سر به مطلب https://gamantj.com/راهنمای-خرید-موکت/ بزنید تا اطلاعات کامل تری به دست بیاورید.

حرف آخر

در فروشگاه گامان تزیین جاوید شما می­توانید موکت تایل ایرانی را از بهترین برندها نظیر برند The best تهیه نمایید. در این فروشگاه همواره باکیفیت­ترین و مقرون به صرفه‌­ترین موکت­‌های تایل ایرانی عرضه خواهد شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز