خبرگزاری کار ایران

ادامه اتهام‌زنی‌های بی‌اساس رئیس‌جمهور آذربایجان علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۰۴

رئیس‌جمهور آذربایجان در حاشیه اجلاس مونیخ اتهامات بی پایه و اساسی را در ارتباط با حمله اخیر به سفارت این کشور در ایران، علیه تهران مطرح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان در حاشیه اجلاس مونیخ، ضمن طرح اتهامات بی‌پایه و اساس علیه ایران، مدعی شد که عادی‌سازی روابط با ایران به تحقیقات مربوط به حمله مسلحانه اخیر به سفارت آذربایجان در تهران، بستگی دارد.

آذربایجان پس از حمله یک فرد مسلح به سفارت این کشور در ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل کرد.

وی با طرح اتهامات بی‌پایه و اساس درباره این حمله، ادعا کرد که حاکمیت ایران در پشت پرده حمله یک فرد مسلح به سفارت این کشور در ایران قرار دارد.

در این حمله یک نفر از نیروهای امنیتی آذربایجان کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

علی‌اف در این سخنان همچنان از ناتوانی پلیس ایران در ممانعت از ورود و اقدامات این فرد مسلح انتقاد کرد و گفت: تلویزیون ایران چندساعت پس از این حمله، مصاحبه‌ای را با این فرد مسلح منتشر کرد که نشان می‌دهد او از سوی تهران فرستاده شده بود.

رئیس‌جمهور آذربایجان همچنین در ادامه اتهام زنی‌های عجیب خود خواستار محاکمه افرادی شد که به ادعای او این فرد مسلح را به سفارت فرستاده بودند.

این در حالی است که مقامات کشورمان به سرعت پس از وقوع این حمله خواستار رسیدگی به ابعاد ماجرا و برخورد با فرد ضارب شدند و با بررسی‌های قضایی انگیزه شخصی فرد مسکل و جزئیات آن مورد اثبات قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز