خبرگزاری کار ایران

همایش‌های پیاده‌روی «از دماوند تا خلیج فارس» در ورزش همگانی ماندگار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۰۰

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی «از دماوند تا خلیج فارس» به مناسبت ایام دهه فجر به عنوان اتفاقی ماندگار در ورزش همگانی یاد کرد.

به گزارش ایلنا، علی خلیلی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون ورزش‌های همگانی در مورد برگزاری همایش‌های پیاده‌روی «از دماوند تا خلیج فارس» اظهار داشت: طبق برنامه ریزی قبلی در ایام مبارک دهه فجر از 12 تا 22 بهمن، برگزاری همایش‌های پیاده روی در شهرستان‌های مختلف را در دستور کار قرار دادیم که با استقبال و مشارکت خوب مردم همراه شد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان این که هدف این طرح ایجاد فرصت برای شهرستان ها و ترغیب شهروندان برای انجام فعالیت بدنی بود، خاطر نشان کرد: برگزاری این همایش‌ها همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب باعث ایجاد وحدت، تقویت روحیه و ایجاد نشاط بین اقشار مردم در شهرهای مختلف شد.

خلیلی با اشاره به اسامی شهرستان‌هایی که میزبان همایش‌های پیاده روی بودند، گفت: قم، اردکان، بافق، کوه‌چنار، فسا، نی‌ریز، جهرم، رفسنجان، سیرجان، بندرعباس، خرمشهر، رامشیر، درود، جم، عسلویه، کنگان، خورموج، دیر، بوشهر، دیلم، گناوه، برازجان و اهرم شهرهایی بودند که همایش‌های پیاده‌روی را برگزار کردند.

علی خلیلی با تاکید بر این که برگزاری این همایش‌ها در تاریخ ورزش همگانی ماندگار شد، تصریح کرد: در 10 روزی که این همایش‌ها برگزار و همه آنها هم به طور زنده از شبکه سوم تلویزیون پخش شد، بیش از 90 هزار نفر حضور داشتند که از این حیث هم یک رکورد خوب برای ورزش همگانی به ثبت رسید.

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی در پایان خاطرنشان کرد: برای کاهش کم تحرکی بین مردم، باید برنامه‌های بیشتری را در نظر بگیریم که طبق برنامه ریزی صورت گرفته این همایش‌ها در سال آینده با جدیت بیشتری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز