خبرگزاری کار ایران

ارائه طرح‌های ورزش همگانی به مجلس/ تقدیر از دستاوردهای فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۹۵۰

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه فدراسیون ورزشهای همگانی دستاوردهای بزرگی داشته است گفت: در سال جدید نگاه جدی و پرمعنایی به ورزش همگانی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، نشست مشترک روسای فدراسیون‌های روستایی و عشایری، زورخانه ای و پهلوانی و همگانی صبح امروز دوشنبه با  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

مسعود سلطانی فر در این نشست با بیان اینکه ورزش کشور تشنه اخلاق پهلوانی و جوانمردی است گفت: باید در تمام کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم خصوصاً در بخش ورزش همگانی اولین هدف ترویج ارزش‌های اخلاقی پهلوانی، انسانی، اسلامی و جوانمردی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید عدالت در ورزش کشور به وجود بیاید خاطرنشان کرد: این هم شامل توزیع عادلانه امکانات خواهد بود تا بتوانیم زمینه بروز و ظهور خلاقیت‌ها و استعدادها را فراهم کنیم که قدم‌های اولیه این اتفاق در ورزش همگانی رخ خواهد داد.

مسعود سلطانی فر با تاکید بر اینکه دستاوردهای خوبی در ورزش همگانی داشته‌ایم گفت: باید طرح‌ها و برنامه‌های فدراسیون ورزشهای همگانی را به مجلس ببریم و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است در جهت ترویج ورزش همگانی قدم برداریم تا مردم در جریان اهمیت این  موضوع قرار بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: با توجه رشد نسبتاً خوبی که در بودجه امسال  داشته‌ایم امیدوارم بتوانیم نیازهای مختلف این بخش را تامین کنیم. امسال نگاه جدی و پرمعناترین را به ورزش همگانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز