خبرگزاری کار ایران

آغاز فروش بلیت‌ سفرهای نوروزی از ۷ اسفند در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۶۸۵

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز فروش بلیت‌ سفرهای نوروزی از هفتم اسفند در کرمانشاه خبر داد. و گفت: فعلا درباره افزایش قیمت بلیت‌ها تصمیم‌گیری نشده است.

یه گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، محمد احمدی ، با بیان اینکه امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زودتر از سال‌های گذشته آغاز می‌شود، افزود: با توجه به اینکه احتمالا سفرهای نوروزی در هفته پایانی اسفند ماه آغاز می‌شود، امسال پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی نیز زودتر از سال‌های قبل است.

وی ادامه داد: عرضه بلیت از ابتدای اسفند آغاز می‌شود که عمدتا به صورت غیرحضوری خواهد بود، اما از هفتم اسفند پیش فروش حضوری نیز از سوی دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل و همچنین در پایانه های مسافری انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز درباره افزایش قیمت بلیت سفرهای نوروزی تصمیم‌گیری نشده، عنوان کرد: انجمن صنفی رانندگان درخواست افزایش قیمت‌ها را داشته‌ که در دست بررسی می‌باشد.

احمدی در ادامه از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۹۱ دستگاه اتوبوس، ۸۴۷ دستگاه مینی بوس و ۹۵۶ دستگاه سواری برای این منظور آماده هستند.

وی با بیان اینکه کمبودی از نظر ناوگان حمل و نقل عمومی برای ایام نوروز در استان وجود ندارد، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال افزایش ۱۵ درصدی سفرها را نسبت به نوروز سال گذشته داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز