خبرگزاری کار ایران

پلمب 18 شرکت متخلف پیش فروش خودرو در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۶۸

دادستان شهرستان تاکستان گفت: ۱۸ شرکت و مجموعه غیرقانونی و متخلف پیش فروش خودرو در این شهرستان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد صمدی با اعلام این خبر گفت: برخی شرکت‌ها و مجموعه‌ها تحت عناوین پیش‌فروش خودرو فعالیت‌هایی انجام داده اند که وجاهت قانونی ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان افزود: این شرکت‌ها با تبلیغات گسترده و واهی، مردم را برای سرمایه‌گذاری به سمت خود جذب می‌کنند، اما شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که فعالیت این شرکت‌ها بدون اخذ مجوز‌های قانونی صورت می‌گیرد.

صمدی یادآورشد: بر این اساس طی هفته گذشته دفاتر و اماکن ۱۸ شرکت و مجموعه با اسامی آذین خودرو آرامیس تاک، آذین خودرو آرامیس اک، پیشگامان خودرو، خرم خودرو دشتابی، خودروی آیین صنعت جاوید، هلدینگ آرنس، رابو موتور مانا ایرانیان، کوثر خودروی نوین، آونگ خودروی تاک، سورین خودرو، آرنس نرجه، آفرینش خودروی ایرانیان، صدرا سپهر سازه ساختمانی، فرتاک وثاق تاک ساختمانی، پیتزا هفت چنار، بیمه آسیا، موبایل فروشی اک و عطاری آویشن که به صورت غیرقانونی اقدام به پیش فروش خودرو می‌کردند، توسط دستگاه قضایی پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده نیز با چند مجموعه غیرقانونی دیگر برخورد خواهد شد.

دادستان تاکستان اظهارداشت: دستگاه قضایی نسبت به این موضوع ورود جدی کرده و اجازه نخواهد داد برخی افراد سودجو با فعالیت غیر قانونی، سرمایه و حقوق مردم را تضییع کنند؛ و تا تعیین تکلیف وضعیت این شرکت‌ها نسبت به پیش‌خرید خودرو اقدام نکنند، زیرا تاکنون هیچ‌گونه مجوز قانونی از سوی این شرکت‌ها ارائه نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز