خبرگزاری کار ایران

راه‌یابی آثار سه هنرمند صنایع‌دستی قزوین به جشنواره بین‌المللی فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۸۹

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از راه‌یابی سه اثر هنرمندان استان به هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی فجر (سرو سیمین هفت) خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمیثم حصاری روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی فجر از تاریخ ۲۶ بهمن تا ۴ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود و سه اثر برگزیده از دو هنرمند صنایع‌دستی استان شامل دو اثر از سیدهاشم حسینی در رشته گل‌‎و‌مرغ و یک اثر از سهیلا اسکندری در رشته تذهیب در این جشنواره به معرض نمایش درآمده‌اند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان قزوین افزود: به‌ نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی ایران، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعدادهای نو در عرصه صنایع‌دستی و ایجاد فضایی برای مواجهه بی‌واسطه مخاطبان با آثار صنایع‌دستی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره بوده و طراحی، کیفیت اجرا، اصالت، هویت و کاربرد از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب آثار به‌شمار می‌روند.

وی عنوان کرد: آثار برگزیده این جشنواره در موزه ملی ایران به ‌نمایش درآمده و در آیین اختتامیه این جشنواره در تاریخ ۴ اسفندماه به هنرمندان برگزیده، سرو سیمین، دیپلم افتخار و جایزه غیرنقدی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز