خبرگزاری کار ایران

حفر و تجهیز 3 حلقه چاه جدید در طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۳۸

مجری طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوارمرزی استان گلستان گفت: 3 حلقه چاه جدید در طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی استان گلستان حفر وتجهیزانجام می شود.

به گزارش ایلنای گلستان،حمید رضا ابراهیمی اظهارکرد: طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی استان گلستان یکی از 6 طرح مهم آبرسانی در استان است که توسط شرکت آب منطقه ای در حال انجام است.

وی گفت: سیمای طرح آن شامل حفرو تجهیز 20 حلقه چاه عمیق،احداث تصفیه خانه به ظرفیت حدود 1100 لیتر بر ثانیه، احداث ایستگاه پمپاژ، احداث مخازن ذخیره به حجم 75500 مترمکعب و احداث شبکه به میزان 560 کیلومتر است.

وی ادامه داد: در تابستان سالجاری برای تامین بخشی از آب شرب شهرستان گنبد کاووس 3 حلقه چاه عمیق با مجموع آبدهی 75 لیتر بر ثانیه توسط این شرکت در منطقه ایگدر حفاری و پس از تجهیز و برقرسانی وارد مدار بهره برداری شد و در این راستا نیز از بهمن ماه سالجاری عملیات حفاری 3 حلقه چاه جدید دیگر در محدوده شهر گنبد کاووس شروع شد.

وی افزود: پیش بینی می شود با حفر ، تجهیز ، برقرسانی و اتصال چاههای فوق  به شبکه که حدود ۳۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد ، در مجموع به میزان 75 لیتر برثانیه دیگر به ظرفیت آب تولیدی شهرستان گنبد کاووس و نوارمرزی افزوده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز