خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران؛

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۰۲۵

سرخ پوشان تهرانی در حالی مقابل هوادار قرار می‌گیرند که به دلیل حضور در کورس قهرمانی به هیچ وجه تمایل ندارند امتیازی از دست بدهند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار است. سرخ پوشان برای حفظ خود در کورس قهرمانی نیاز به کسب  3 امتیاز دارند. شاگردان گل محمدی بعد از پیروزی  مقابل صنعت نفت آبادان به دنبال تکرار روند خوب خود هستند. 

برف تهران تمرین روز گذشته پرسپولیس و بازی استقلال مقابل پیکان را لغو کرد. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی همانند بازی هفته نوزدهم به سیستم پایه 2-4-4 اعتقاد دارد:

دروازه‌بان:

در این مسابقه بعد از اتمام محرومیت علیرضا بیرانوند وی به ترکیب اصلی بازگشته است. این دروازه‌بان به علت دریافت کارت قرمز در دیدار آلومینیوم اراک بازی مقابل صنعت نفت آبادان را از دست داد. با این شرایط احمد گوهری نیمکت‌نشین است.

خط دفاع:

در قلب دفاع همچنان  مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی زوج دفاع میانی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند. اگر چه در بازی صنعت نفت روی گلی که سرخ‌پوشان دریافت کردند انتظار بیشتری از آنها می‌رفت. تیمی که در کورس قهرمانی است هیچ تیمی را نباید دست کم بگیرد. در دفاع راست دانیال اسماعیلی‌فر به میدان می‌رود و وحید امیری با تجربه در سمت چپ به میدان می‌رود. با توجه به جوانی و دونده بودن اتیم فوتبال هوادار ، شاید علی نعمتی در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کند.

خط هافبک:

سینا اسدبیگی و میلاد سرلک دو هافبک دفاعی پرسپولیس مقابل هوادار هستند. زوجی که در دیدارهای قبلی هم مورد علاقه کادرفنی پرسپولیس در خط هافبک بوده است. البته اسدبیگی اجازه بازی روبه جلو بیشتری دارد. سعید صادقی و محمد عمری هم دو بازیکن دیگری هستند که در خط هافبک برای سرخ‌پوشان به میدان می‌روند.

خط حمله:

در بازی‌های اخیر پرسپولیس با 2 مهاجم به میدان می‌رود. با توجه به آمادگی شیخ دیاباته او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. عیسی آل‌کثیر هم زوج دیاباته در نیمه اول است. اما در نیمه دوم احتمال می‌رود پریرا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

با این اوصاف ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسد بیگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، محمد عمری، شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز