خبرگزاری کار ایران

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ:

۳۹۵ نفر از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ با عفو رهبری آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۴۸

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ تاکید کرد: همزمان با حضور ۱۶۵ نفر از قضات حوزه‌های مختلف قضایی تهران و شهرستان‌های تابعه در ندامتگاه تهران بزرگ، ۳۹۵ نفر از مددجویان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفته، آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، در پی موافقت رهبر انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه برای عفو معیاری متهمان و محکومان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، جمع کثیری از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ مورد عفو قرار گرفتند.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ خاطر ضمن اعلام این خبر گفت: با حضور ۱۶۵ نفر از قضات نواحی مختلف استان تهران در ندامتگاه تهران بزرگ ضمن بررسی آخرین وضعیت آزادی زندانیان و برخورداری مددجویان از ارفاقات قانونی، تا ۲۲ بهمن تعداد ۳۹۵ نفر از متهمین و محکومین واجد شرایط عفو گسترده رهبری آزاد شده و تعدادی از تقاضاهای مددجویان هم در مراجع قضایی در دست بررسی است.

مزدارانی ادامه داد: نامه‌های عفو از سوی قضات اجرای احکام و مراجع قضایی حوزه‌های مختلف قضایی استان تهران و شهرستان‌های تابعه همچنان در حال وصول است و به زودی تمام مددجویانی که واجد شرایط عفو تشخیص داده شده‌اند آزاد شده، به کانون خانواده‌های خود می‌بازگردند.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ با تشریح روند اجرای عفو رهبری گفت: همه کارکنان اجرای احکام تا پاسی از شب و حتی روزهای تعطیل، روند آزادی و تخفیف مجازات را بررسی می‌کنند تا هیچ مددجوی واجد شرایطی در ندامتگاه نماند.

براساس این گزارش، تعداد نهایی مددجویان آزاد شده طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز