خبرگزاری کار ایران

ارسال سومین محموله امدادی و بشردوستانه هلال احمر ایران به ترکیه / اعزام ۶۰ امدادگر جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۹۸

رئیس جمعیت هلال‌احمر از بارگیری سومین محموله اقلام امدادی شامل ۵۵ تن اقلام زیستی و امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد و گفت: این محموله به‌وسیله چهار فروند هواپیما و همراه با ۶۰ امدادگر به محض مساعد شدن هوای تهران ارسال می‌شود.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در این باره گفت: سومین محموله امدادی و زیستی هلال‌احمر ایران برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه امروز به مناطق زلزله‌زده جنوب ترکیه ارسال می‌شود.

کولیوند افزود: محموله ارسالی با وزنی بیش از ۵۵ تن شامل یک هزار دستگاه چادر اسکان اضطراری، یک هزار تخته پتو و سه خودروی نجات به وسیله چهار فروند هواپیمای باری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه ۶۰ نفر نجاتگر تخصصی و کارآزموده  جدید در فرودگاه شهر قاضی انتپ کشور ترکیه به زمین خواهد نشست.

رئیس جمعیت هلال احمر توضیح داد: این اقلام در چارچوب کمک‌های بشردوستانه و همکاری‌های متقابل جمعیت‌های ملی عضو فدراسیون صلیب سرخ و هلال‌احمر به مناطق زلزله زده ترکیه ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند افزود: در صورت نیاز جمعیت هلال احمر ترکیه، آمادگی ارسال محموله‌های امدادی در نوبت‌های بعدی نیز میسر است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز