خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارتش مطرح کرد؛

مشارکت ارتش در ساخت آثار فاخر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۱۹

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی گفت: در تلاش هستیم در ساخت آثار فاخر برای مردم، مشارکت داشته باشیم. قدم‌های خوبی هم برداشته شده و حمایت فارابی و همراهی ارتش را داریم و امیدوارم برای سال آینده اقدامات خوبی را انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش در آخرین روز از اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بنیاد سینمایی فارابی  با بیان اینکه اتفاقات خوبی در نهاد ملی سینمای ایران رقم خورده است، گفت: با ترکیب جدیدی که در بنیاد سینمایی فارابی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم و حضور آقای جوادی در فارابی، شرایط بهتری را در سینما و حوزه ارتش رقم خواهیم زد.

وی‌ ادامه داد: در تلاش هستیم در ساخت آثار فاخر برای مردم، مشارکت داشته باشیم. قدم‌های خوبی هم برداشته شده و حمایت فارابی و همراهی ارتش را داریم و امیدوارم برای سال آینده اقدامات خوبی را انجام دهیم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش با اشاره به اینکه سوژه‌های خوب، متعدد و جذابی در ارتش برای فیلمسازی وجود دارد، ادامه داد: بخشی از این سوژه‌ها را ما باید معرفی کنیم و بخش دیگر را فیلمنامه‌نویسان باید به آثار ارتش مراجعه و استخراج کنند. کتاب‌های خوبی نیز در حوزه دفاع مقدس، زندگینامه شهدا و.. داریم که می‌تواند به آثار سینمایی تبدیل شود.

امیر سرتیپ دوم تقی خانی افزود: به نظر می‌رسد اگر ما در ارتش موضوعات را تشریح کنیم و از طرف بنیاد سینمایی فارابی نیز فیلمسازان به فیلمسازی مشغول شوند، تنوع مضامین در سینما بیش از پیش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز