خبرگزاری کار ایران

معادله قهرمانی و سقوط لیگ بیست و یکم/ هفته سرنوشت‌ساز بیست و سوم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۶۴۶

یازده بازی و 33 امتیاز برای تعیین سرنوشت قهرمان و وداع کنندگان فصل بیست و یکم لیگ برتر را تعیین می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در آستانه برگزاری هفته بیستم لیگ برتر سیمای تیم‌های مدعی مشخص‌تر شده است. در پایان هفته نوزدهم لیگ، سپاهان با وجود امتیاز برابر با پرسپولیس به لطف تفاضل گل بیشتر صدرنشین است. دو تیم بالانشین جدول هم 39 امتیازی هستند.

از سوی دیگر استقلال مدافع عنوان قهرمانی تنها 3 امتیاز با 2 تیم بالانشین جدول فاصله دارد. این موضوع باعث شده کورس قهرمانی در یازده هفته باقی مانده سخت و نفسگیر شود.

در قعر جدول هم تیم‌های نفتی، مس کرمان، ذوب آهن و پیکان جای دارند. 

معادله قهرمانی و سقوط لیگ بیست و یکم/ هفته سرنوشت‌ساز بیست و سوم

به همین بهانه به شرایط تیم‌های مدعی قهرمانی و در خطر سقوط می‌پردازیم:

سپاهان:

تا هفته بیست و ششم زردپوشان بیشتر بازی‌های سخت خود را تجربه می‌کند. بازی‌هایی که حتی روی کاغذ هم احتمال از دست دادن امتیاز  بیشتر است. آنها تا پایان هفته بیست و ششم باید مقابل ذوب آهن، آلومینیوم اراک، پرسپولیس و مس رفسنجان حاضر شوند. البته آنها در هفته‌های پایانی باید به مصاف قعرنشینان بروند که با توجه به شرایط‌شان با حداکثر تلاش و حتی برای کسب یک امتیاز می جنگند. این موضوع می تواند کار شاگردان مورایس را سخت کند.

پرسپولیس:

پرسپولیس  سه دیدار سخت، سپاهان، استقلال، تراکتور و گل‌گهر رو پیش رو دارد که قطعاً امکان از دست دادن امتیاز روی کاغذ وجود دارد. البته این امکان وجود دارد که بازی مس رفسنجان هم دردسرساز شود.  نکته دیگر اینکه شاگردان یحیی از هفته بیست و دوم تا هفته بیست چهارم، سه مسابقه سخت پشت سر هم دارد.

استقلال:

گل‌گهر، فولاد، آلومینیوم، پرسپولیس و مس رفسنجان دیدارهایی هستند که روی کاغذ برای استقلال دردسرساز هستند.در هفته سی ام آبی پوشان میزبان هستند.

معادله قهرمانی و سقوط لیگ بیست و یکم/ هفته سرنوشت‌ساز بیست و سوم

نفت مسجد سلیمان:

در طرف دیگر جدول نفت مسجد سلیمان با یازده امتیاز، اولین مدعی سقوط است. این تیم تا هفته سی‌ام حتی روی کاغذ تنها یک دیدار نسبتاً آسان مقابل نساجی دارد. دربی نفتی‌ها، تقابل با پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر، تراکتور، مس رفسنجان از جمله دیدارهای این تیم است. با شرایط فعلی خیلی بعید است که بتواند عنایتی این تیم را از قعر جدول نجات بدهد. با توجه به شرایط فعلی پیش بینی می شود. گفته عنایتی که تمام دیدارهای باقی مانده را فینال ارزیابی کرده بود، کاملاً صحیح بود.

صنعت نفت آبادان:

شرایط زردپوشان آبادانی هم بهتر از نفت مسجد سلیمان نیست. آنها هم دیدارهای سختی مقابل تراکتور، مس رفسنجان، ملوان و... دارند. با توجه به تقویم بازی‌های باقی مانده کار شاگردان تاوارس خیلی سخت است. البته آنها قصد دارند با جذب 2 بازیکن خارجی تیم خود را تقویت کنند. این در حالی است که تاوارس سال گذشته گفته بود برای پختن نیمرو به تخم مرغ (بازیکن) نیاز دارد. باید دید بازیکنان جذب شده می‌توانند نقش تخم مرغ را ایفا کنند؟

مس کرمان: 

تا هفته بیست و پنجم بازیهای نارنجی پوشان نسبت به 2 رقیب نفتی آسان‌تر است. اما اگر سرنوشت دو تیم سقوط کننده تا پایان هفته بیست و پنجم مشخص نشود در 5 هفته پایانی کار بسیار سختی دارند. در برنامه بازی آنها پرسپولیس، دربی مسی‌ها، تراکتور، ملوان و سپاهان دیده می‌شود. مسائل مدیریتی در این باشگاه می‌تواند رهگشا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز