خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند رفراندومی است که هر سال انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۸۰

استاندار قزوین گفت: دشمنان حرف از رفراندوم می‌زنند اما راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان یک رفراندوم است که نه تنها امسال بلکه به طور مستمر در هر سال انجام می‌شود و نه بزرگ به دشمنان از سال ۵۷ تا امروز از زبان مردم جاری است و همین مردم هستند که از آغتز انقلاب حماسه سازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با وجود اینکه ۴۴ سال از انقلاب می‌گذرد هنوز هم شاهد حضور باشکوه مردم هستیم و دهه فجر امسال هم با توطئه‌هایی که پشت سر گذاشتیم متفاوت‌تر از هر سال بود و دشمن همه نیروهای خود را به کار گرفته بود.

استاندار قزوین ادامه داد: در حوادث چند ماه گذشته باید به تبیین امور و روشنگری توجه داشت، هدف دشمن بزرگی و عظمت جمهوری اسلامی ایران است که مانع قدرت نمایی آن‌ها شده است، البته با هوشیاری و بصیرت حوادث را پشت سرگذاشتیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: باید به دشمنان گفت، کاش ملت بزرگ ایران را بشناسید و از رفتارهای هوشمندانه آن‌ها درس بگیرید.

استاندار قزوین سپس با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: سفر رئیس جمهور در استان اعنبارات خوبی را به ارمغان آورد و یک‌هزار میلیارد تومان برای پروژه بیمارستان ۷۰۰ تخصیص یافت که یکی از پروژه‌های مهم عمرانی و درمانی استان است.

وی ادامه داد: آبرسانی به آبیک و پیگیری برای آبرسانی به سایر شهرها هم درحال انجام است، همچنین مشکل آب ۹۶ روستا هم درحال حل شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز