خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران، عنوان کرد:

سرمایه‌گذاری ۷۳۰۰ میلیارد تومانی صنعت برق مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۲۱

استاندار مازندران گفت: به دلیل اهمیت موضوع برق مازندران، سرمایه‌گذاری 7 هزار و 300 میلیارد تومانی طی یک سال اخیر انجام‌گرفته است که این اتفاق مهم تحول اساسی برای زیرساخت‌های برق استان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی پور با عنوان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران ۴۴ سال در حال تلاش هستند تا حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند ولی ما همه تلاش‌های دشمنان برای توقف جمهوری اسلامی را به فرصت تبدیل کردیم، خاطرنشان کرد: امروز ۳ هزار مگاوات نیروگاه بزرگ و متوسط در استان مازندران نصب است و به برکت جمهوری اسلامی تمام ۳۶۰۰ روستای استان مازندران از نعمت برق برخوردارند.

وی، ادامه داد: در ۴۴ سال بعد از انقلاب ۱۴۰ دستگاه پست برق و با ظرفیت ۱۸۲۴۵ مگا ولت‌آمپر و ۵۶۰۰ کیلومتر مدار خط در استان‌های مازندران و گلستان نصب‌شده است که به هر طریقی مقایسه کنیم بعد از انقلاب اقدامات مهمی انجام‌شده است که در ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی؛ به آن نسبت تلاش نشده است. باید واقعیت آنچه در کشور و استان مازندران در حوزه توسعه برق اتفاق افتاد را به مردم بازگو کنیم.

استاندار مازندران، اضافه کرد: در دولت سیزدهم یکی از برنامه‌های مهم این بود که مدیریت بار دربخش برق‌های خانگی به نقطه صفر برسد که تابستان امسال برخلاف سال‌های گذشته در مصارف خانگی خاموشی نداشتیم گرچه به صنایع و مراکز تولیدی فشار آوردیم و شاهد همکاری در این حوزه بودیم لیکن با توسعه‌ای که در شبکه برق استان اتفاق می‌افتد شاهد مدیریت بار در بخش صنعت هم نخواهیم بود.

وی گفت: سیره عملی امام بعد از انقلاب اسلامی مدیریت جهادی است و گرچه در دوران دفاع مقدس؛ کل جهان علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج شدند با مدیریت جهادی توانستند فتوحات قابل‌توجهی را رقم بزنند.

حسینی پور، تصریح کرد: مدیران باید تلاش جهادی داشته باشند، چراکه ما در افق آینده دنیا مأموریت‌های بزرگی داریم و در زمره مکتب ظهور هستیم.

وی اظهار کرد: زیرساخت‌های برق و ریلی و جاده‌ای جز اولویت‌های استان مازندران است و کل استان باید به خطوط ریلی متصل شود تا در کریدور شمال جنوب بتوانیم خودمان را نشان بدهیم و به دلیل اهمیت موضوع برق مازندران سرمایه‌گذاری ۷ هزار و سیصد میلیارد تومانی طی یک سال اخیر انجام‌گرفته است که تلاش‌های وزیر نیرو و مدیرعامل توانیر در این راستا قابل‌تقدیر است و این اتفاق مهم، تحول اساسی برای زیرساخت‌های برق استان خواهد بود.

سید محمود حسینی پور، بیان کرد: پروژه‌های عمرانی استان مازندران نباید به‌عنوان نماد ناتوانی دولت در منظر عمومی قرار گیرد چراکه بدترین تبلیغ علیه نظام است لذا اگر پروژه‌ای آغاز شد پایان پروژه باید زمان‌بندی داشته باشد و صفرتا صد پروژه‌ها می‌بایست مشخص و شفاف باشد.

استاندار مازندران در پایان از تلاش‌های  موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران گلستان و مجموعه‌ی همکارانش تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز