خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل بنیاد شهید البرز؛

آیین اختتامیه سومین رویداد استارت آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر در استان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۵۰

آیین اختتامیه سومین رویداد استارت آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در پارک علم و فناوری استان برگزار و از نفرات برتر این رویداد تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان در مراسم اختتامیه سومین رویداد استارت آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر که با مشارکت پارک علم و فناوری استان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد در مسیر رویدادهای استارت آپی با فراهم کردن بستر لازم از جامعه ایثارگری که در این مسیر تلاش می‌کنند و با کوتاه کردن فرآیندها پیگیری می‌کند تا بتوانند طرح خود را ارائه کنند.

وی بابیان اینکه از تعداد 38 ایده ثبت‌شده در این رویداد، تعداد 18 ایده به مرحله داوری و تعداد 8 ایده به مرحله نهایی راه پیداکرده است، تصریح کرد: ما خرسندیم که تعداد زیادی از عزیزان جامعه ایثارگری نخبه هستند و تولید علم می‌کنند، برخی در عرصه تولید آثار مکتوبی برخی‌ها در عرصه نظریه‌های علمی که این باعث افتخار و قابل‌تقدیر است. 

سومین رویداد استارت آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان البرز با هدف ترویج کارآفرینی بین اعضای خانواده شاهد و ایثارگر، تشویق و حمایت از فعالیت های نخبگان و شاهد و ایثارگر با رویکرد توانمندسازی، ارتقاء سطح علمی، پژوهشی، فرهنگی و منزلت اجتماعی نخبگان و شناسایی و معرفی نخبگان برتر شاهد و ایثارگر به جامعه، از خردادماه سال جاری با ارائه فراخوان آغاز و پس از ثبت 34 ایده در سامانه گنج شاهد، تعداد 18 ایده به مرحله دواری رسید و در پایان داوران از 8 ایده نهایی 4 ایده را در 4 سطح انتخاب و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

در پایان این مراسم طرح‌های مجید ایرانی خواه با عنوان ویلچر تمام برقی ایستاشو و تخت شو، حسین رسان نژاد با عنوان اسکنر قنات – کاربرد فناوری رباتیک، علی عسگری با عنوان مزار نورانی شهدا و رضا شاهین فر با عنوان مرکز تخصصی تحقیقات سلول درمانی دامپزشکی توسط داوران به‌عنوان 4 طرح برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز