خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

پایش تخصصی سلامت 52نفر از جانبازان شیمیایی شدید و متوسط

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۸۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از اجرای پایش تخصصی سلامت 52 نفر از جانبازان شیمیایی شدید و متوسط باهدف بهبود وضعیت سلامتی، چکاب کامل و درمان جانبازان شیمیایی به‌صورت تخصصی و عمومی در دو مرحله خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان بابیان اینکه با توجه به شرایط خاص جانبازان شیمایی همواره باید نسبت به‌سلامت آنان توجه ویژه‌ای شود، اظهار داشت: سلامتی جانبازان به‌ویژه جانبازان پرخطر شیمیایی یکی از دغدغه‌های بنیاد است در همین راستا 52 نفر از جانبازان شیمیایی شدید و متوسط به همت معاونت بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به‌صورت تخصصی و عمومی در دو مرحله ویزیت شدند.

وی در ادامه مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح را بهبود وضعیت سلامتی، چکاب کامل و درمان جانبازان شیمیایی عنوان کرد و گفت: در مرحله اول 30 نفر و در مرحله دوم 22 نفر از جانبازان عزیز در حوزه‌های عمومی و تخصصی شامل اکو، آزمایش، نوار قلب، ریه، پوست، چشم‌پزشک، روان‌پزشک و روانشناس توسط پزشکان فوق متخصص و متخصص ویزیت شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه باید در حوزه سلامت ایثارگران با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنیم افزود: طرح پایش سلامت جانبازان با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده با دعوت از پزشکان متخصص ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز