خبرگزاری کار ایران

ویژگی های وکیل طلاق خوب | چرا از وکیل استفاده کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۰۳

طلاق گرفتن احتمالاً یکی از استرس زاترین تجربه های عاطفی زندگی شما خواهد بود. همانطور که در این فرآیند پیمایش می کنید، مجبور خواهید شد که تصمیمات سختی بگیرید که تأثیری پایدار بر امور مالی، تربیت والدین و رابطه شما با همسر سابقتان خواهد داشت.

 این روند ممکن است چندین ماه، در برخی موارد بیش از یک سال طول بکشد، و در حالی که برخی از طلاق‌ها به صورت دوستانه انجام می‌شوند، برخی دیگر منجر به درگیری و تنش می‌شوند.اگر قصد دارید روند طلاق شما به سرعت انجام شود و خیلی درگیر امور طلاق نباشید؛ با وکیل طلاق توافقی ارتباط بگیرید.

به این ترتیب، یکی از مهمترین تصمیماتی که در این فرآیند می گیرید این است که کدام وکیل طلاق را استخدام می کنید. همانطور که با نامزدهای مختلف مصاحبه می کنید، چند ویژگی وجود دارد که باید آنها را بالاتر از سایر ویژگی ها بدانید:

1) وکیل طلاق شما باید توانایی برقراری ارتباط را داشته باشد.

در طول مراحل طلاق، ارتباط شفاف کلیدی است. وکیل طلاق شما باید شما را در جریان آخرین تحولات پرونده خود قرار دهد و جزئیات کافی را به شما منتقل کند تا بتوانید در مورد نحوه ادامه کار تصمیم گیری کنید.

ارتباط هر دو طرف را قطع می کند. وکیل طلاق شما همچنین باید شنونده خوبی باشد و بتواند خواسته ها، اهداف و اولویت های شما را بشنود و به طور کامل درک کند.

در نهایت، یک وکیل طلاق خوب باید یک مذاکره کننده موثر باشد، بتواند بحث های مثمر ثمری را با سابق خود (و وکیل سابق شما) تسهیل کند و مشتاقانه برای شما در دادگاه پرونده سازی کند.

طلاق توافقی چیست؟

2) وکیل طلاق شما باید در دسترس باشد.

هنگام طلاق، طبیعی است که وکیلی بخواهید که به نیازهای شما توجه داشته باشد، آماده پاسخگویی به سؤالات یا ارائه بینش در صورت نیاز باشد. به طور خلاصه، شما می خواهید احساس کنید که مورد توجه وکیل خود یا چیزی نزدیک به آن هستید.

در واقع، احتمالاً شما تنها موکل وکیل طلاق خود نخواهید بود. با این گفته، مطمئناً باید به دنبال یک وکیل با حجم پرونده متعادل و آسان باشید. ایده آل است که وکیلی پیدا کنید که به طور کلی هنگام تماس تلفنی به تلفن پاسخ دهد یا حداقل به پیامک ها و پیام های صوتی به موقع پاسخ دهد.

3) وکیل طلاق شما باید به قوانین طلاق محلی تسلط داشته باشد.

اگر به دنبال یک وکیل در منطقه الیزابت تاون هستید، باید اطمینان حاصل کنید که وکیل از جزئیات روند طلاق کنتاکی مطلع است.

علاوه بر دانستن قوانین محلی، ممکن است سؤال در مورد تخصص های حقوقی نیز مهم باشد. به عنوان مثال، برخی از مشتریان ممکن است نیاز داشته باشند تأیید کنند که وکیل آنها تجربه زیادی در رسیدگی به طلاق های پر تعارض یا طلاق LGBTQ دارد.

همچنین، توجه داشته باشید که یک وکیل طلاق خوب، دادگاه ها و قضات محلی را به خوبی می شناسد. آگاهی از نحوه عملکرد دادگاه های خانوادگی محلی می تواند برای پرونده شما بسیار مهم باشد.

ویژگی های وکیل طلاق خوب | چرا از وکیل استفاده کنیم؟

4) وکیل طلاق شما باید قضاوت درستی از خود نشان دهد.

برای موفقیت پرونده شما، به چیزی بیش از دانش قوانین محلی طلاق نیاز دارید. همچنین به وکیلی نیاز دارید که بتواند جزئیات پرونده شما را ارزیابی کند و قضاوت مهمی را انجام دهد. مثلا آیا باید به دنبال طلاق مشارکتی باشید؟ آیا باید سعی کنید خارج از دادگاه حل و فصل کنید؟ و نظر وکیل شما در مورد حضانت مشترک در مقابل حضانت منفرد چیست؟

همانطور که به دنبال وکیل طلاق مناسب می گردید، مطمئن شوید که فردی را پیدا می کنید که به قضاوت او اعتماد دارید.

5) وکیل طلاق شما باید از نظر عاطفی قوی باشد.

برای راهنمایی حقوقی و همچنین قدرت عاطفی و استحکام به وکیل طلاق خود مراجعه خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که روند طلاق می تواند طاقت فرسا باشد، و مطمئناً طیف گسترده ای از احساسات را در طول فرآیند تجربه خواهید کرد. با این حال، شما به وکیلی نیاز دارید که بتواند همدل و قوی باشد و بتوانید در طول این فرآیند به او کمک کنید.

6) وکیل طلاق شما باید تحت فشار خونسرد باشد.

گاهی اوقات همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. ممکن است یک قاضی داشته باشید که پاسخ مثبتی نمی دهد، یا یک مشاور مخالف که در استراتژی شما آچار می اندازد.

این ممکن است برای شما ناامید کننده باشد و برای وکیل طلاق شما نیز چالش برانگیز است. با این گفته، بسیار مهم است که وکیل شما بدون توجه به اینکه چه اتفاقی می افتد خونسرد و خونسرد بماند.

به بیان ساده، وکیل طلاق شما همیشه باید کنترل کننده پرونده شما باشد، نه اینکه کنترل را به وکیل همسرتان واگذار کند.

7) وکیل طلاق شما باید کسی باشد که با او راحت صحبت کنید.

در طول چندین ماه، زمان زیادی را صرف صحبت با وکیل طلاق خود خواهید کرد. شما اطلاعاتی در مورد برخی از صمیمی ترین موضوعات، از جمله امیدها و رویاهای خود به عنوان والدین، وضعیت مالی خود، حتی جزئیات زندگی زناشویی خود را به آنها منتقل خواهید کرد.

بسیار مهم است که شما برای "مناسب" استخدام کنید، و وکیل طلاق را پیدا کنید که شخصیت و سبک شما با شما هماهنگ باشد. اطمینان حاصل کنید که وکیل طلاقی که استخدام می کنید فردی است که با او احساس راحتی می کنید.

ویژگی های وکیل طلاق خوب | چرا از وکیل استفاده کنیم؟

هر طلاق متفاوت است!

 بهترین وکیل طلاق برای شما ممکن است بهترین وکیل طلاق برای دیگران نباشد. شرایط و ویژگی‌های موقعیت فردی شما احتمالاً بر چیزی که در جستجوی وکالت به دنبال آن هستید تأثیر می‌گذارد، اما بسیاری از وکیلان بزرگ حقوق خانواده این ویژگی‌های مشترک را دارند. برای این‌که با وکیل طلاق خوب ارتباط بگیرید پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت گروه وکلای عدلجو سر بزنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز