خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 15 هزار قلم داروی قاچاق از یک داروخانه در شمال تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۴۴

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از کشف بیش از 15 هزار قلم انواع داروهای قاچاق و تقلبی از یک داروخانه در شمال تهران به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی توسط یک داروخانه واقع در خیابان شریعتی تهران که باعث بروز مشکلاتی در برخی مصرف‌کنندگان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی، داروخانه و انبار مورد نظر آن را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام  قضائی و اخذ مجوز به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه شهید بهشتی به بازرسی از محل پرداختند. در بازرسی انجام شده 15 هزار و 215 قلم انواع قرص، شربت، کپسول، کرم قاچاق و تقلبی  کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

مرادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: پس از پلمپ داروخانه، متهم که اقدام به فروش داروهای تقلبی به قیمت چندین برابر به شهروندان کرده بود به مقامات قانونی معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه طرح‌های بازدید از صنوف به صورت مستمر ادامه دارد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز