خبرگزاری کار ایران

جمعه ۲۱ بهمن انجام می‌شود؛

تست گرم مسیر منتهی‌الیه شمالی خط 7 متروی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۷۹

به دنبال تکمیل روسازی و ریل‌گذاری مسیر منتهی الیه شمالی خط 7 مترو تهران که با اقداماتی از قبیل نصب ریل سوم، کابل‌کشی و تعبیه سایر تاسیسات داخل تونل همراه بود، تست گرم این مسیر 3500 متری روز جمعه 21 بهمن ماه در ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، محمود یوسفی، مجری خط 7 مترو با اعلام مطلب فوق افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته طی یک سال اخیر، اقدامات تکمیلی مسیر انتهایی خط 7 در بخش شمالی آن که از سال گذشته آغاز شده بود، به سرانجام رسید و امکان تست گرم این محدوده فراهم شده است. انجام تست گرم در واقع پیش نیاز اصلی افتتاح ایستگاههای شهید دادمان و میدان کتاب است که بهره‌برداری از این دو ایستگاه به‌زودی صورت خواهد گرفت.

وی، هزینه تکمیل مسیر 3500 متری از بخش منتهی‌الیه شمالی خط مذکور را مبلغی در حدود 350 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تمام عملیات تجهیزاتی و تاسیساتی این بخش در دوره کنونی مدیریت شهری انجام شده است تا خط 7 عملاً در مسیر تکمیل و سرویس‌دهی حداکثری به شهروندان قرار‌گیرد.

گفتنی است، تست گرم در تونل‌های مترو به مجموعه اقدامات زیرسازی و روسازی مسیر، نصب تاسیسات و تجهیزات ویژه و ناویژه تونلی و آماده سازی ایستگاهها پیش از مسافرگیری مربوط می شود و طی آن کنترل های لازم جهت آزمایش روند حرکت قطار در مسیر مورد نظر صورت می‌پذیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز