خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی توریسم قطر:

ایران یکی از ۱۵ بازار هدف گردشگری قطر / قطر به دنبال افزایش ۱۲درصدی سهم تولید ناخالص داخلی بخش گردشگری تا سال ۲۰۳۰

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۵۰

مدیر اجرایی توریسم قطر گفت: ایران یکی از ۱۵ بازار هدف گردشگری قطر است و ما به دنبال افزایش ۱۲درصدی سهم تولید ناخالص داخلی بخش گردشگری تا سال ۲۰۳۰ هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این روزها نمایشگاه بین المللی تهران میزبان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی است که تا ۲۱ بهمن ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان است.

شرکت کنندگان خارجی حاضر در این نمایشگاه در قالب غرفه‌داران و بازدیدکنندگان برای مذاکره بخش خصوصی شرکت کرده‌اند.

قطر، عراق، ژاپن، اندونزی، تاجیکستان، قراقستان، مالزی، روسیه و ونزوئلا از جمله کشورهایی هستند که در نمایشگاه دارای غرفه هستند، عمان، روسیه، تاجیکستان، امارات، سوریه، ترکیه، آذربایجان ارمنستان، لبنان، لیبی، الجزایر، چین عراق گرجستان از جمله کشورهایی هستند که در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

در این راستا برخی از کشورها مانند قطر برای نخستین بار است که در نمایشگاه گردشگری تهران شرکت کرده اند تا تاکیدی بر تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور و ادامه مشارکت ها و برنامه های راهبردی توسعه گردشگری باشد.

توریسم قطر در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که این بخش ماموریت دارد تا قطر را به عنوان مکانی معرفی نماید که هم زیستی پرمفهوم اصالت فرهنگی و نوگرایی را به نمایش می‌گذارد. جایی که مردم جهان گرد هم می آیند خدمات منحصر به فرد و متعالی را در فرهنگ ورزش کسب و کار و سرگرمی های خانوادگی تجربه کنند. توریسم قطر وظیفه دارد ظرفیت های گردشگری این کشور را با جذب بیشتر بازدیدکنندگان توسعه دهد و در جهت تحقق اهداف راهبردی برای بخش گردشگری گام بردارد این کار از طریق شبکه دفاتر بین المللی بازارهای اولویت‌دار و پلتفرم های دیجیتالی پیشرفته محقق می شود.

بر این اساس، برتولد ترنکل ( مدیر اجرایی توریسم قطر) با اشاره به اینکه ایران یکی از ۱۵ بازار هدف گردشگری قطر است گفت: در صدد آن هستیم تا بازدیدکنندگان ایرانی، قطر را به عنوان مقصد اصلی برای آرامش و تجدید قوا برگزیند شرکت در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران این فرصت را به ما میدهد تا قطر نزد ایرانیان بهتر شناخته شود. از این رو با ارائه بسته های جذاب مسافرتی اطلاعات تازه‌ای را برای همکاران خود در دفاتر خدمات مسافرتی ایران به اشتراک گذاشتیم.

او ادامه داد این حضور بخشی از ابتکار عمل ما در پیشبرد راهبرد توسعه توریسم قطر تا سال ۲۰۳۰ است که هدف آن افزایش سه برابری جذب گردشگر افزایش ۳ تا ۴ برابری هزینه کرد گردشگران و افزایش سهم تولید ناخالص داخلی بخش گردشگری به ۱۲ درصد تا سال ۲۰۳۰ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز