خبرگزاری کار ایران

مطهری: از نتیجه بازی مقابل پیکان رضایت ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۰۴

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: پیکان تیمی است که دفاع می‌کند و این هم هیچ ایرادی ندارد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری شامگاه سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی با پیکان تهران در قالب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن تقدیر و تشکر از تماشاگران تیم نساجی گفت: تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و هواداران واقعی و نمونه هستند که تیم را دوست دارند.

وی با اظهار اینکه تیم پیکان تیم دفاعی است و خوب دفاع می‌کند، افزود: بازیکنان نساجی تلاش ویژه ای کردند ا و با آنکه از تلاش بازیکنان رضایت دارم اما از نتیجه بازی راضی نیستم و امیدواریم در هفته‌های آینده آن را جبران کنیم.

وی مراقبت از گل زده را دلیل بازی دفاعی و عقب کشیدن تیم در ادامه مسابقه برشمرد و گفت: تلاش داشتم از دو نفر در نوک حمله بهره برم اما متأسفانه عوامل نیمکت تعویض را اشتباه ثبت کردند و در نهایت ناظر بازی اجازه اصلاح و تغییر را نداد و یکی از مهاجمان را به اشتباه بیرون کشیدم.

مطهری با بیان اینکه فرم بازی نساجی متفاوت متناسب با فلسفه فوتبال است، درباره تغییرات نیم فصل تیم نساجی گفت: نساجی تیم خصوصی است و با بضاعتی موجود نمی‌توانیم جذب کنیم و در حال حاضر در برخی پست‌ها با کمبود بازیکنان روبرو هستیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران رقابت با تیم‌های متمول را سخت دانست و گفت: بازیکنان نساجی بازی‌های بزرگی را برده‌اند و به آنان افتخار می‌کنم.

وی درباره وضعیت داوری گفت: اگر داور بازی پنالتی دوم را می‌گرفت، نتیجه بازی به نفع نساجی تغییر می‌کرد و با این حال در مجموع داوری بازی بد نبوده است.

قواعد فوتبال در آسیا متفاوت است

مطهری با اشاره به این قواعد فوتبال در آسیا متفاوت است، گفت: همه باید کمک کنند تا بتوانیم برای حضور در این رقابت‌ها یارگیری کنیم و مسئولان استان و هیئت فوتبال همگی باید وارد شوند.

سرمربی تیم نساجی مازندران از مسئولان و هیئت‌های استان خواست برای حمایت از تیم یکدل شوند و گفت: این گونه نمی‌توان در آسیا بازی کرد و باید همه همدل شد.

وی درباره بهره گیری از بازیکنان جوان گفت: سعی کردم از بازیکنانی که خوب کار می‌کنند استفاده و آنها را به لیست اضافه کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز