خبرگزاری کار ایران

مطهری: خیلی اهل لیست مازاد نیستم/ تغییر کاپیتان جز صحنه‌های قشنگ فوتبال نساجی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۲۱

سرمربی تیم فوتبال نساجی از تغییر کاپیتان تیمش تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری  بعد از بازی نساجی مقابل فجرسپاسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به بچه‌های تیمم و به هواداران خوب نساجی که ا مروز در ورزشگاه حضور نداشتند این برد را تبریک می‌گویم. البته عده‌ کمی در ورزشگاه بودند که به آنها نیز تبریک می‌‌گویم. جام حذفی خیلی مشکل است به ویژه در بازی اول که تیم‌های رده‌ پایین‌تر با  انگیزه خیلی بیشتری به زمین می‌آیند. فجرسپاسی تیم ریشه‌دار و قابل احترامی است. امروز هم خوب بازی کرد و نهایت تلاش خود را به کار گرفت. 

وی افزود:‌ فجرسپاسی امروز خیلی قابل احترام بازی کرد اما دقایقی از بازی به ویژه پس از گلزنی در دقیقه 20 مقداری بی‌انگیزه شدیم و حس کردیم بازی تمام است. 

وی افزود: با تعویض‌هایی که انجام دادیم سعی کردیم روند بازی را تغییر بدهیم. روز گذشته هم دیدید تیم‌های بزرگ مقابل تیم‌های دسته پایین‌تر عذاب کشیدند فوتبال نزدیک شده و دیگر اینگونه نیست که فاصله تیم‌ها با هم خیلی زیاد باشد. کار خیلی سخت است. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم. هفته قبل باخت خیلی تلخی داشتیم و همینکه توانستیم نساجی را از لحاظ ذهنی و فیزیکی بازگردانیم کار بزرگی بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: به تک‌تک بچه‌ها خسته‌نباشید می‌گویم همه آنها نهایت تلاش خود را کرده و با نهایت تعهد بازی کردند. به آنها و همچنین تیم خوب فجر که فوتبال خوب و قابل قبولی ارائه داد تبریک می‌گویم به مهدی رجب‌زاده و کادر فنی‌اش نیز تبریک می‌گویم.

مطهری در خصوص اینکه اعتماد به نفرات جوانی مثل محمد عباسی که امروز شاهدش بودیم تا چه اندازه ادامه پیدا خواهد کرد و آیا باز هم نفرات جوان به ترکیب نساجی اضافه می‌شود، عنوان کرد: اول فصل هم در مورد این موضوع گفتم که بازی دادن به جوان زمان دارد. اگر خیلی زود این کار را انجام بدهید آن بچه تلف می‌شود و اگر خیلی دیر به او فرصت بدهید، نابود خواهد شد. با جوانی که خودش را به من تحمیل کند مشکلی ندارم. یک بازیکن جوان به لیست نساجی اضافه نکردم و تمام بازیکنان امید و جوانان این باشگاه را تحویل گرفتم. ببینید آیا من یک بازیکن جوان به این تیم آوردم؟ به جوانان و استعدادهای خود باشگاه ایمان دارم اما این کار زمان دارد. 

وی افزود: با زود بازی دادن به بازیکن جوان او را از دست می‌دهید. جوانان خوبی مثل محمد عباسی، حسین خطیر، احسان قهاری، و مصطفی جوادیان را داریم. مصطفی تیم بازیکن امید ما بود اما در چهار بازی ابتدای فصل که به این خاطر که در تمرینات خودش را به من تحمیل کرد بازی دادم. برای من این مسائل فرقی ندارد. خیلی دوست دارم جوانان بیایند و کار کنند اما در زمان مناسب؛ عباسی نیز امروز به زمین رفت و وظایفی که از او می‌خواستم به بهترین شکل انجام داد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه بازیکنانش قبل از شروع مسابقه بازوبند را به ایوب کلانتری دادند، گفت: این یک کار خیلی قشنگ است. خودم قبل از شروع بازی در جریان نبودم و وقتی دیدیم ایوب به عنوان کاپیتان جلو رفت به همه بزرگتر‌های تیم مثل حامد شیری تبریک گفتم. به نیمکت خود گفتم این کار چقدر زیبا است. خودم در جریان موضوع نبودم که کلانتری کاپیتان ما شده اما بازیکنان به درک متقابلی رسیده‌اند و این قوت قلبی برای یک سرمربی است که بچه‌ها بازوبند را به یکدیگر می‌دهند. یک روز علیرضا حقیقی کاپیتان ما است و روز دیگر حامد شیری، ایوب کلانتری و ... این صحنه‌های قشنگ باید در فوتبال ما اتفاق بیفتد. خدا را شکر در  تیم من چنین مسائلی موج می‌زند.

مطهری در مورد اینکه نساجی در نقل و انتقالات در چه پست‌هایی نیاز به تغییرات دارد، گفت: جزو تیم‌هایی هستیم که بودجه کافی نداریم. مالک باشگاه با دل و جانش تیم ما را حمایت می‌کند و از او سپاسگزارم اما به حدی شرایط یارگیری سخت شده که اگر دست روی یک بازیکن بگذارید به راحتی نمی‌توانید او را جذب کنید. تا جایی که بودجه باشگاه اجازه بدهد با توجه به نیاز تیم سعی در تغییرات داریم. 

وی افزود: البته گفتم تک تک این بچه‌ها برای من ارزشمند هستند و با آنها کار را جلو می‌بریم اگر توانستیم بازیکن بگیریم این کار را انجام می‌دهیم در غیر این صورت باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد لیست خروجی تیمش عنوان کرد: باید منتظر این موضوع باشیم می‌خواستیم بازی جام حذفی برگزار شود. خیلی اهل این مسائل نیستم که بخواهم لیست مازاد بدهم شاید خود بازیکنان‌مان درخواست داده‌اند اما این موضوع در یک تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.

مطهری در مورد اعتراضش به داوری در یک صحنه گفت: اجازه بدهید در مورد این موضوع صحبت نکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز