خبرگزاری کار ایران

ساکت الهامی: تصور نمی‌کردم روزی بابت قهرمانی سرزنش شوم / به کمیته اخلاق شکایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۶۸

سرمربی فصل گذشته تیم نساجی مازندران به بیانیه روز گذشته این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار تهران و دستیارانش با حمید مطهری، سرمربی تیم نساجی مازندران و اعضای این تیم در جریان اردوی ترکیه درگیری داشتند و این موضوع موجب واکنش هر دو باشگاه این ماجرای عجیب شد.

الهامی به عنوان سرمربی فصل پیش تیم نساجی مازندران به بیانیه روز گذشته باشگاه واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که قرار است به کمیته اخلاق شکایت کند.

متن منتشر شده در صفحه مجازی الهامی به شرح زیر است:

سلام بر اهالی فوتبال و طرفداران تیم محبوب نساجی

روزی که به لطف خدا، با همدلی بازیکنان غیور و کادرفنی متعهد و با همراهی شما دریا دلان و دعای خیر مردم شریف قائمشهر، نساجی قهرمان جام حذفی شد، هرگز تصور نمی کردم روزی بابت این قهرمانی سرزنش شوم و باشگاهی که با هم به قهرمانی و سهمیه آسیا رسیدیم، من را بابت دفاع از حق و حقوق نساجی متهم بداند. باورکردنی نیست؛ گناه من این است که وقتی سرمربی باشگاه نساجی بودم، آبرو و اعتبارم را کف دستم گرفتم و جلوی رقبا ایستادم و شوربختانه همان ها که در اراک پشت من را خالی کردند تا رکیک ترین فحش را بشنوم و هرگز حاضر نشدند از مربی خود حمایت کنند، حالا طوری رفتار می کنند که انگار نه انگار تمام تلاش من برای قهرمانی نساجی و سربلندی این تیم محبوب بود و برای مربیان تیم های حریف غصه می خورند!

البته که‌ برای من حساب شما هواداران پرشور و فهیم نساجی از این بیانیه نویسان جداست. نساجی را این بیانیه ها و ادا بازی ها به موفقیت نرساند و بعد از این هم نمی رساند.

بگذارید این دوستان در بیانیه ها موارد را بشمارند، آن چه من می شمارم، موفقیت های به دست آمده با همراهی شما در نساجی است، موفقیت هایی که چه بخواهند و چه نخواهند، به‌ نام من و در کارنامه من نوشته شده و با بیانیه هم پاک نمی شود.

مردم قائمشهر و هواداران نساجی من را خوب می شناسند و خوب می دانند نساجی مثل تراکتور بخشی از وجود من است اما امروز به هوادار تعهد دارم و تمام توانم و حتی جانم را پای این تعهد می گذارم.

امیدوارم نساجی هم در فصل جدید موفق باشد که موفقیت این تیم و رضایت شما آرزوی من است.

ناچارم خلاف میل باطنی ام از آنها که‌ از سر حسادت، تهمت ناروا زدند، به کمیته اخلاق شکایت کنم، این اقدام شکایت از نساجی نیست، شکایت از کسانی است که پشت نام نساجی مخفی شده اند. خداوند، فوتبال ما و نساجی را از شر این حاسدان در امان نگه دارد.

یا علی مدد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز