خبرگزاری کار ایران

مطهری: فقط یک اشتباه داشتیم/ به شجاعی گفتند بی غیرت/ به باشگاه لیست نقل و انتقالاتی دادم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۳۴

سرمربی نساجی از انتقاد هواداران علیه شجاعی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری پس از شکست نساجی مقابل سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا باید به تیم سپاهان تبریک بگویم. بازی جذاب و تاکتیکی از دو تیم دیدیم. در نیمه اول چند موقعیت داشتیم و به ثمر نرسید و در نیمه دوم و بعد از دریافت گل سبک بازی‌مان را عوض کردیم و توپ را بیشتر در اختیار داشتیم. سعی کردیم با تعویض‌هایمان رو به جلوتر باشیم و بازی را کنترل کنیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما نشد.

او ادامه داد: بازیکنانم مقابل سپاهان فقط یک اشتباه داشتند و همان اشتباه وارد دروازه‌مان شد. اشتباه کردیم و تنبیه شدیم اما بازیکنانم فوق العاده بازی کردند. اگر واقع بین باشید و شرایط دو تیم را دو طرف ترازو بگذارید، می‌بینید که چقدر خوب بودیم. درست است که شکست خوردیم اما سربلند بودیم. من شرایط تیم را دقیق آنالیز می‌کنم. شاید در یک بازی به صورت کلی بد بودیم اما به صورت کلی اینگونه نیست.

سرمربی نساجی درباره تقویت تیمش و عملکرد آداما نیان گفت: تک تک بازیکنان تیم من ارزشمندند. من با بازیکن صحبت می‌کنم و وقتی مبلغ بالا می‌گوید نمی‌توانیم او را جذب کنیم چون پول بالا می‌خواهد. ما روی کار تیمی جلو می‌رویم. تیم من خصوصی اداره می‌شود و واقعا آقای حدادیان نمی‌تواند با حریفان رقابت کند. البته در فوتبال حرفه‌ای باید هزینه کرد اما تیم من نمی‌تواند و دست باشگاهمان خالی است. گلایه ندارم اما توان رقابت نداریم.

او اضافه کرد: من به باشگاه لیست دادم اما نمی‌دانم باشگاه با آن‌ها توافق می‌کند یا نه چون شرایط مالی بازیکنان خیلی سخت است. امروز به علی شجاعی گفتند بی غیرت اما من می‌گویم خوشا به غیرتش. سه برابر از نساجی پیشنهاد داشت اما برخی از هوادارنماها کسی که بچه مازندران است را فحش می‌دهند.

مطهری اضافه کرد: من از هواداران واقعی نساجی می‌خواهم با این تعداد اندک هوادارنما برخورد کنند. شجاعی امروز آسیب دید و اگر آسیب نمی‌دید تا صبح او را بیرون نمی‌کشیدم. من ۵ سال پیش مربی این تیم بودم. نساجی می‌باخت اما تشویقش می‌کردند و همیشه فرهنگ نساجی زبانزد بود. من تا امروز در قائمشهر فقط دو باخت داده‌ام. چگونه تیمم بی غیرت می‌شود؟ چگونه به این بازیکنان فحش می‌دهید؟ من در تیم بزرگ بازی و مربی‌گری کردم اما هواداران نساجی همیشه زبانزد بودند.

او درباره عملکرد داوری گفت: آقای حیدری یک داور با کلاس است و باید به او و تیمش تبریک بگویم اما در دو، سه صحنه اشتباه قضاوت کرد که مهم‌ترینش زمان وقت‌های اضافه بود. داور می‌توانست وقت اضافه بیشتری داشته باشد. به کریم اسلامی هم کارت داد و او محروم شد. این نشأت گرفته از حواشی داوری هفته پیش بود اما به هر حال من باختم و مقصرم و اصلا ربطی به مسائل داوری ندارد. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز