خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

120 واحد تولیدی راکد در استان فعال شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۶۹۱

استاندار همدان گفت: از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون ۱۲۰ واحد تولیدی راکد در استان همدان فعال شده که ۵۹ مورد آن مربوط به امسال بوده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر به دستاوردهای دولت سیزدهم از آغاز فعالیت آن اشاره کرد و افزود: دولت با وجود بدهی‌ها و ویرانه‌های که از قبل به آن ارث رسیده بود تمام توان خود را برای عمران و آبادانی کشور صرف کرد و موفقیت‌های خوبی نیز به دست آورد.

وی توسعه و عمران کشور را عامل ناراحتی دشمن عنوان کرد و گفت: پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور باعث عصبانیت دشمنان و توطئه آنها علیه نظام اسلامی شده که البته این توطئه‌ها با بصیرت مردم خنثی شد.

استاندار همدان فعال شدن واحدهای راکد و نیمه‌کاره را یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای رونق تولید عنوان کرد و گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۰ واحد تولیدی راکد در سطح استان فعال شده که ۵۹ مورد آن مربوط به سال جاری بوده است.

وی افزود: امروز دشمن و برخی از عوامل داخلی آنها پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت را برای کشور می‌بینند اما در آمار و اطلاعات شبهه‌افکنی می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد افزود: ما باید در مردم ایجاد انگیزه و امید کنیم تا نسبت به آینده کشور امیدوار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز