خبرگزاری کار ایران

موسوی: کسب یک امتیاز عادلانه بود/ اگر VAR هم بیاید بازهم مشکلاتی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۴۶۹

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم، گفت: اگر یک مقدار منظم تر و هدفمند تر بودیم می توانستیم با 3 امتیاز از بازی بیرون بیاییم، اما به نظرم یک امتیاز هم عادلانه بود.

به گزارش ایلنا، مهران موسوی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مورد صحنه‌های مشکوک به پنالتی، اظهار داشت:داوری کمتر می شود اما قطعا نباید انتظار داشته باشیم که مشکلات حل شود. این اعتراضات و در زمین آمدن ها و بداخلاقی ها ربطی VAR ندارد، اگر VAR هم بیایید ما این مشکلات را داریم.

وی در ادامه افزود: بازی خوبی بود، نیمه اول بازی خوبی بود، اما با اخراج گلر پرسپولیس ما می توانستیم بیشتر از یک امتیاز کسب کنیم. اگر یک مقدار منظم تر و هدفمند تر بودیم می توانستیم با یک امتیاز خوب از این بازی بیرون بیاییم، اما به نظرم با توجه به شرایط بازی یک امتیاز عادلانه بود.

موسوی در پاسخ به این سوال که رحمتی در صحبت های خود بعد از بازی مدعی شده که اگر بیرانوند اخراج نمی شد ما قطعا بازی را میبردیم، گفت: به نظرم این حرف درست است. وقتی یک نفر اخراج می شود، توان و انگیزه بازیکنان بیشتر می شود واقعا پرسپولیس مشهود بود و در نیمه دوم با اینکه 10 نفره بود در یک سری از دقایق بازی؛ واقعا خوب بازی کرد و توپ و میدان دستش بود و ایجاد موقعیت کرد. در صورتی که ما در نیمه دوم چند ضد حمله موقعیت خیلی خوب داشتیم و می توانستیم استفاده کنیم. بله امکان داشت در 11 به 11 همان طور که نیمه اول ریتم بازی خوبی داشتیم، در 11 به 11 برنده شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز