خبرگزاری کار ایران

موسوی: خطای پنالتی بیرون از محوطه بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۲۸۷

مدافع آلومینیوم اراک معتقد است که داور به ضرر تیمش پنالتی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مهران موسوی پس از پایان دیدار آلومینیوم و هوادار و تقسیم امتیازات بین دو تیم، عنوان کرد: بازی تحت تاثیر حواشی قرار گرفت. آقای مهدوی گفتند ظاهرا صحنه‌ای که به ضرر ما پنالتی گرفتند، داخل بوده اما آنطور که ما فیلم و عکس‌هایش را دیدیم، برخورد بیرون انجام شد و بازیکن در محوطه جریمه افتاد. در یک صحنه هم ما در نیمه اول اعتراض داشتیم و تقریبا مثل همان موقعیت پیش آمد و کاملا داخل محوطه بود اما به زعم آقای داور پنالتی نبود.

مدافع آلومینیوم درباره حواشی و سر و صداهای نیمکت دو تیم در طول بازی گفت: رخدادهای طبیعی بود. به هر حال لیگ ایران است و یک چیز روتین است.

او در پاسخ به اینکه آیا در تمام بازی‌ها شاهد چنین اعتراضاتی هستند، گفت: مگر شما نمی‌بینید؟ ما هم می‌بینیم.

موسوی درباره دلیل این حواشی گفت: دلیلش فرهنگ ما است. فوتبال هم مثل مسائل دیگرمان.

وی در پاسخ به اینکه آیا با حضور تماشاگران، این حواشی کمتر خواهد شد یا خیر گفت: اگر تماشاگر باشد، این مسائل را دو چندان می‌کند. حمایت تماشاگر را داری و بیشتر اعتراض می‌کنی و فشار تماشاگران هم هست. به نظر من حضور تماشاگر، این موضوع را تشدید می‌کند.

بازیکن آلومینیوم در پایان در واکنش به اینکه با این شرایط، هیچوقت این مسائل حل نخواهد شد، گفت: اینطور نیست که هیچوقت درست نشود. یک جایی یا باید اجبار بالای سرمان باشد و یا خودمان تصمیم بگیریم که این خیلی بعید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز