خبرگزاری کار ایران

فاضلی: فوتبال ما به بی‌راهه می‌رود/ مربی به خاطر اشتباهات داوری می‌سوزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۲۷۳

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که با این اوضاع داوری فوتبال ایران به بیراهه می‌رود.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی که به دلیل اخراج سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار تیم آلومینیوم مقابل هوادار شرکت کرده بود، درباره این مسابقه اظهار داشت: به لحاظ فنی تیم ما کاملاً مالک توپ و میدان بود. بیشترین پاس را داشتیم و موقعیت زیادی خلق کردیم. به حریف هم فرصت ندادیم و شاید در دقیقه 20 تنها موقعیتی که روی دروازه ما آمد تبدیل به پنالتی شد. تغییراتی در نیمه داشتیم و دوباره تیم به حالت اول برگشت. ما از چند راه حمله و خلق موقعیت می‌کردیم. به لحاظ تنوع تاکتیکی و خلق موقعیت تیم ما از راه‌هایی که می‌شود به گل رسید، استفاده کرد. این نشان از توانایی فنی بالای بچه‌های ما دارد. بچه‌های ما جنگیدند و ادامه دادند. حتی بازیکنی از امیدهای‌مان را بازی دادیم و این جسارت  کادر فنی ما را نشان می‌دهد.

وی در مورد قضاوت سیدرضا مهدوی در بازی هوادار - آلومینیوم تصریح کرد: ما بیانیه هم دادیم و آقای مهدوی هم می‌تواند این موضوع را تأیید کند. کادر فنی ما بسیار اخلاق‌مدار است و تا حالا نگفتیم از داوری ضربه دیدیم و آمار علیه ماست. هیچ‌کس نمی‌تواند این موضوع را انکار کند. در بازی با فولاد کل جامعه فوتبال گفتند ما ضربه خوردیم، ولی آیا اعتراض کردیم و علیه داوری حرف زدیم؟ کاملاً اخلاق‌مدارانه کارمان را جلو می‌بریم، ولی توقع داریم. همین امروز هم در آخر بازی من به آقای مهدوی خسته نباشید گفتم. همیشه می‌گوییم خودمان را جای داوران بگذاریم، اما چرا خودمان را جای مربیان نمی‌گذاریم؟ مربی جوان این همه زحمت کشیده و می‌بیند همه چیز علیه‌اش است. رحمتی کاملاً محترمانه صحبت کرد و گوشی‌اش را آورد تا صحنه را نشان دهد، اما داور با اولین اعتراض کارت قرمز داد.

مربی آلومینیوم در ادامه تصریح کرد: یک مقدار باید خودمان هم این مسائل را در نظر بگیریم. آقای تاج گفت، گوشِ شنوا داشته باشیم. تیم ما در دو بازی اخیر آسیب دیده است. به هر حال نقش کمک داور در گل اول مشخص نیست، باید او به داور می‌گفت که خطا بیرون از محوطه جریمه بود. حتی ما سر پنالتی هم اعتراض نکردیم. من محترمانه گفتم که خطا درست بود، اما بیرون بود با این حال به من خندیدند. بعد هم روی صحنه میلاد فخرالدینی آیا جز این بود که مدافع هوادار مسیرش را عوض کرد و خودش را به بازیکن ما زد؟ کاملاً مشخص بود. ما کاملاً‌ محترمانه صحبت می‌کنیم. اصلاً نمی‌خواهیم به داوران بی‌احترامی کنیم. داوران زحمت‌کشی داریم، ولی باید این مسائل را بررسی کنیم. فوتبال ما به بی‌راهه می‌رود. من قبل از بازی گفتم، بیایید یک گروه علمی و پژوهشی درست کنیم و ببینیم اشتباهات داوری بدون VAR در فوتبال ما چقدر است و در فوتبال حرفه‌ای چقدر. سال به سال را با هم مقایسه کنیم. چرا این آمارها بیرون نمی‌آید؟! دوستان باید کمی دقت کنیم؛ مربی به خاطر اشتباهات داوری می‌سوزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز