خبرگزاری کار ایران

فاضلی: بازیکن ما را وسوسه می‌کنند! / جام حذفی را جدی می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۹۶۱

مربی آلومینیوم اراک می‌گوید برد به هر قیمت و تماس با بازیکن حریف برای پیروزی خوب نیست.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل آریو اسلامشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اظهار کرد: قبل از مسائل فنی، نکته‌ای می‌خواستم بگویم چون گریبان‌گیر فوتبال ما شده است. متاسفانه فرهنگی در همکاران ما شکل گرفته و آن هم فرهنگ «برد به هر قیمتی» است. اینکه به بازیکنان یاد بدهیم داور را تحت تاثیر قرار دهند و تیم حریف را به هر دلیلی بخواهیم اذیت کنیم. مورد دیگری هم که برای تیم‌ها پیش آمده، این است که به بازیکنان زنگ بزنیم و پیشنهادات وسوسه‌کننده بدهیم. بازیکن به باشگاه تعهد دارد و بند جدایی ندارد. این مسائل به فوتبال ضربه می‌زند و امیدوارم عوامل بازدارنده‌ای در نظر گرفته شود. بازیکن اینقدر شریف است که این کار را انجام ندهد اما این مساله، روی ذهن او تاثیر می‌گذارد. این پدیده در کل زیبا نیست. ما هم در نقل و انتقالات نیازهایی داریم اما صبر کردیم که نیم‌فصل شروع شود. من از تیم‌های پیکان و هوادار تشکر می‌کنم که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند و ما هم باید در این مسیر قدم برداریم.

او ادامه داد: با تیم آریو اسلامشهر بازی داریم. ۸۰ درصد بازیکنان این تیم در لیگ برتر و لیگ یک بازی کرده‌اند. این تیم از نظر انگیزه، در وضعیت خوبی قرار دارد و ما بازی سختی در پیش داریم و کوچک‌ترین اشتباه به ما ضربه خواهد زد. بازیکنان ما این مساله را درک کرده‌اند. ما تجربه فینال جام حذفی را داریم و امیدوارم سربلند از این بازی بیرون بیاییم. شناخت کاملی از حریف داریم. ۲ بازیکن این تیم در فصل گذشته در لیگ برتر بازی کرده‌اند. این تیم با یک برد در لیگ ۲، می‌تواند جزو مدعیان صعود باشد. این تیم فوتبال بازی می‌کند و این مساله‌ای است که به ما کمک می‌کند.

فاضلی درباره جدایی یوئل از آلومینیوم گفت: او پیشنهادی از قطر داشت و ما یک فصل به صورت قرضی او را به تیم دیگری دادیم تا ببینیم در فصل آینده چه پیش خواهد آمد. اگر قرارداد به صورت قطعی سر این بازیکن بسته شود، درآمد خوب دلاری برای باشگاه خواهد داشت.

مربی آلومینیوم اراک درباره رویکرد تیمش به جام حذفی گفت: رویکرد ما مثل سال قبل است و سعی می‌کنیم بدون اینکه روندمان دچار مشکل شود، با همان تیمی که در لیگ برتر بازی می‌کنیم، در جام حذفی هم حضور پیدا کنیم. ما جام حذفی را جدی می‌گیریم.

او درباره اینکه چرا تیمش برای مصاف با تیم فولاد در رقابت‌های لیگ برتر با اتوبوس به اهواز سفر کرده بود؟ گفت: شرایط اینطور بود. پروازهای اهواز هم تاخیر داشت و ما ترسیدیم و گفتیم که با اتوبوس برویم. خستگی اصلی ما به خاطر ترافیک مسیر اهواز بود.

فاضلی درباره شرایط نقل و انتقالات آلومینیوم گفت: این اسامی قطعی نیست و من تایید یا تکذیب نمی‌کنم.

مربی آلومینیوم اراک درباره فشارهایی که روی مربیان در بازی‌ها شکل می‌گیرد، گفت: فشار روی مربیان زیاده شده است و این مسائلی است که روی مربیان تاثیر می‌گذارد. شاید بازی‌ای بوده است که تیم حریف روی داور تاثیر گذاشته است و ما هم نمی‌دانیم چه کاری انجام دهیم و ما هم دست به کار می‌شویم. امیدوارم اول خودمان و بعد دیگران، شرایط بهتری را در نظر بگیریم.

او در پایان درباره شرایط باشگاه آلومینیوم گفت: حمایت‌های لازم صورت گرفته است و ما سررسیدهایی داریم و دیرکردی در پرداخت مطالبات وجود نداشته است. در هر مجموعه‌ای نوسان وجود دارد اما حمایت‌های لازم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز