خبرگزاری کار ایران

فاضلی: دیر رسیدیم و می‌دانستیم افت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۱۶۲

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید با توجه به اینکه تیمش دیر به ورزشگاه رسیده می‌دانسته که شاگردانش افت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم، پس از پیروزی حساس تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، درغیاب مهدی رحمتی، سرمربی تیم، به نشست خبری آمد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدا گفت: ابتدا این برد را به هواداران عزیزمان و مردم اراک تبریک می‌گویم. امیدوارم این هدیه را بپذیرند. خیلی خوشحالم بعد از چندین سال به مسجدسلیمان آمدم و خاطرات چند سالی که اینجا بودم زنده شد. امیدوارم در ا‌دامه این تیم مردمی موفق باشد و امتیاز آن‌ها در لیگ حفظ شود.

وی در ا‌دامه گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم ‌و موقعیت‌های خوبی داشتیم و روی ضربه کرنر به گل رسیدیم. در نیمه دوم شاید بتوانم بگویم که پیش‌بینی می‌کردیم از لحاظ سطح انرژی تیم ما افت کند. ۱۰ ساعت با اتوبوس در راه بودیم و‌ امروز هم کمی دیر رسیدیم. تقریبا ۱۰ دقیقه قبل از تایم گرم کردن به ورزشگاه آمدیم. از اهواز با اتوبوس آمدیم و فکرش را می‌کر‌دیم افت کنیم.

فاضلی ادامه داد: با این حال بچه‌ها با چنگ و دندان سه امتیاز بازی را گرفتند و از آن‌ها ممنون هستیم. شما خواهید دید تیم‌های دیگر، هفته‌های آتی مسابقات سختی در مسجدسلیمان خواهند داشت. آن موقع مشخص می‌شود چه کار بزرگی بازیکنان ما انجام داده‌اند. نفت تیم خوب و جنگنده‌ای بود و می‌خواستند نتیجه را جبران کنند اما خدا را شکر ما نتوانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم تا این مسافت ۱۰ ساعته را با روحیه‌ای مناسب بازگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز