خبرگزاری کار ایران

فاضلی: برای انتخاب زاپاتا بیش از ۱۰۰ بازیکن را دیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۴۶۳

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد وارد نکردن VAR به فوتبال ایران می‌تواند شبهاتی را در جامعه داوری ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: از 9 تیر که تمرینات را آغاز کردیم، این نهمین بازی دوستانه ما بود و در پنج روز اخیر هم چهارمین بازی دوستانه ما بود. نتیجه برای ما مهم نیست و در حال آزمایش کردن سیستم و نفرات مختلف هستیم تا با بیشترین هماهنگی وارد مسابقات شویم. در این بازی‌ها برد و باخت برای ما مهم نبوده و دنبال اهداف‌مان هستیم و حتی امروز سه بازیکن آکادمی‌مان را بازی دادیم. ما تیم‌مان را دو قسمت کردیم که بخشی دیروز مقابل گل‌گهر بازی کردند و امروز هم بخشی دیگر را به بازی فرستادیم که سه بازیکن‌مان کسالت پیدا کردند و به همین دلیل سه بازیکن جوان را استفاده کردیم تا به احترام تیم مس بازی لغو نشود.

وی در خصوص خرید کلمبیایی تیم آلومینیوم اراک گفت: شاید بالای 100 بازیکن را دیدیم و بررسی زیادی داشتیم که به زاپاتا رسیدیم. او فصل گذشته در لیگ برتر کرواسی 28 بازی کرده است و قبل از آنهم در مولداوی بود. دنبال یک بازیکن چند پسته بودیم که این بازیکن هم قابلیت بازی در وینگر و مهاجم را دارد و عملکردش هم امروز دیدیم که 15 دقیقه بازی کردیم. خدا را شکر با فشاری که در این پنج روز داشتیم، بازیکنان‌مان سالم از زمین بازی بیرون آمدند، چون خیلی تحت فشار بودند. در ادامه می‌خواهیم برنامه‌ای را داشته باشیم که تیمی آماده را راهی مسابقات کنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به درگیری بازیکنان در بازی دوستانه و اینکه آیا این درگیری‌ها در لیگ هم ادامه پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: خیر، این درگیری‌ها طبیعی است و همانطور که گفتم بازیکنان تحت فشار هستند و از نظر ذهنی به هم می‌ریزند. در بازی‌ها این شرایط پیش نمی‌آید، اما داور مسابقه هم زیاد در سطح این بازی نبود که به آقای ربیعی گفتم و او هم قبول داشت. بین کادر فنی دو تیم مشکلی نبود و بازیکنان هم تحت فشار بودند که این درگیری‌ها طبیعی است و مطمئناً در لیگ شاهد این موارد نخواهیم بود.

فاضلی درباره تقابل با هوادار در هفته اول و اینکه فصل گذشته درگیری میان نیمکت آلومینیوم با ساکت الهامی وجود داشت و این تقابل را چطور می‌بیند، گفت: ما قرعه‌کشی را دنبال نکردیم، چون واقعاً دنبال شروع قوی هستیم و قرعه‌کشی مهم نبود. قرعه ما متعادل است که هم با تیم‌های قوی بازی داریم و در آینده شاید به سود ما هم رقم بخورد. درباره حواشی بازی قبل هم صحبتی ندارم، اما آنچه در فوتبال می‌گذرد با گذشت زمان مشخص می‌شود. شرایطی که برای هر دو تیم رقم می‌خورد، درون زمین است و کاری به این چیزها نداریم. فلسفه ما احترام به همدیگر است و از بازیکنان هم خواستیم که به همه احترام بگذارند.

وی در مورد اینکه بازیکنان در یک بازی دوستانه هم به داور اعتراض کردند و نبود VAR می‌تواند در لیگ هم این فشار را بیشتر کند، اظهار داشت: واقعاً اگر بخواهیم فوتبال‌مان در مسیر حرفه‌ای قرار بگیرد، لازمه‌اش حضور VAR است. برای سلامت فوتبال‌مان نیاز به این تکنولوژی داریم و مشکلاتی که در داوری در فصل‌های گذشته رقم خورده، برای جامعه داوری هم شبهه ایجاد کرده و این شبهات اول به داوران و بعد به تیم‌ها ضربه می‌زند. حتی خواستیم که از باشگاه‌ها کمک بگیرند برای آوردن VAR و باید ورود آن اولویت فدراسیون فوتبال باشد. دلایل زیادی برای داشتن VAR داریم و می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز