خبرگزاری کار ایران

ترابی: دو پنالتی برای‌مان نگرفتند/ حریف 12 نفره بود و زورمان نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۴۴۷

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمه دوم با اینکه 10 نفره بودیم عملکرد خوبی داشتیم اما حریف 12 نفره بود و زورمان نرسید.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مورد صحنه‌های مشکوک به پنالتی اظهار داشت: نمی‌دانم شاید طبیعی باشد اما آنچه ما می‌بینیم اصلاً‌ نیاز به VRA ندارد؛ هم صحنه‌ای که روی من پنالتی شد و هم صحنه‌ای نیمه اول روی شیخ، اینها واقعاً نیاز VRA ندارند. 

بازیکن پرسپولیس در مورد اخراج علیرضا بیرانوند گفت: فکر می‌کنم قبل از آن آفساید بود صحنه را ندیدم اما اینطور شنیدم. به نظرم از لحاظ داوری متأسفانه ضعیف هستیم. 

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس در نیمه دوم عنوان کرد: نیمه دوم،‌ نیمه خیلی خوبی داشتیم با اینکه 10 نفره بودیم ولی حریف 12 نفره بود و زورمان نرسید.

ترابی در خصوص اظهارات درویش مبنی براینکه قرار است امسال یک تیم خاص قهرمان شود، گفت: اینها بحث‌هایی است که رضا درویش مدیرعامل باشگاه قطعاً حق ما را می‌گیرد. ما باید تلاش‌مان را در زمین انجام بدهیم و همه کاری برای سربلندی پرسپولیس می‌کنیم. این صحنه‌ها طبیعی نیست. هفته قبل پنالتی واضح ما را در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل فولاد را نگرفتند ولی این هفته مقابل تماشاگران متأسفانه دو پنالتی برای ما نگرفتند. 

وی در مورد اینکه پورعلی‌گنجی اعلام کرده بازیکنان حاضرند نفری 50 مییون تومان بدهند تا VRA به فوتبال کشورمان بیاید، اظهار داشت: واقعاً مشکل خاصی نیست. اتفاق خیلی خوبی است ولی با این چیزها VRA را نمی‌آورند.

ترابی در مورد خداحافظی کارلوس کی‌روش گفت: از زحماتی که برای تیم ملی کشید تشکر می‌کنم. امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز