خبرگزاری کار ایران

ترابی: آشتی با موسوی؟ مشکلی نبود/ نباید عصبی می‌شدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۰۸۰

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ضمن عدرخواهی از مخاطبان تلویزیونی می‌گوید نباید عصبانی می‌شد و بحث کری فوتبالی بود.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات پیش آمده اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود. انشاالله اتفاق خوبی بیفتد و نه من و نه آقای موسوی ضرر کنیم. یک جلسه دوستانه بود و خداراشکر همه چیز تمام شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با احمد موسوی آشتی کرده،‌گفت: مشکلی نبود و بعد از بازی هم گفتم یک اتفاق فوتبالی بود. به هر حال پیش می‌آید، ضربان در طول بازی بالا است. متاسفانه من از کوره در رفتم. یک عذرخواهی از بینندگان آن اتفاق انجام بدهم. شاید انتظار نداشتند من اینطور عصبی شوم ولی به هر حال اتفاق افتاد و عذرخواهی می کنم.

ترابی درباره اینکه آیا اتفاقات پیش آمده فوتبالی بود، تاکید کرد: قطعا فوتبالی بود و ختم به خیر شد.  یک کری خوانده شد و من نباید عصبی می‌شدم.

هافبک پرسپولیس درباره جلسه با اعضای کمیته انضباطی تاکید کرد: صحبت‌ها خیلی دوستانه بود. آقای حسن‌زاده و سایر دوستان به شکل خاص نگاه می‌کردند و دوست داشتند کمک کنند و امیدوارم رای خوبی بدهند.

ترابی در پاسخ به این پرسش که آیا دستور موقت محرومیت شامل بازی فردای پرسپولیس در جام حذفی هم می‌شود،‌گفت: قرار شد دوستان تصمیم بگیرند و انشاالله اعلام می‌کنند.

او درباره اینکه طی روزهای گذشته بحث های زیادی درباره درگیری با موسوی در فضای مجازی منتشر شده است، بیان کرد: قطعا شما هم با این سوال خود دنبال این هستید یک اتفاق جدیدی را در فضای مجازی وسط بیندازید. بحث کاملا فوتبالی بود. ایشان استقلالی‌ بودند و من پرسپولیس هستم. یک کری بود که تمام شد. همانجا بعد از بازی هم این را اعلام کردم ولی چون به نفع یکسری از رسانه‌ها نبود روی آن حرف‌های من مانور ندادند و دوست داشتند حرف های دیگری زده شود. قطعا این‌ها متاسفانه معلوم الحال هستند.

ترابی درباره اینکه فشار زیادی روی او وجود دارد، افزود: فشار از کجا؟ مجازی؟ اصلا برای من فشار فضای مجازی مهم نیست. چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برایمان بیفتد.

 

حجم ویدیو: ۱۵.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز