خبرگزاری کار ایران

رستوران شیشه‌ای همدان سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۲۱

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان گفت: آتش‌سوزی گسترده در باغ رستوران همدان با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدصادق پورسینا گفت: در ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه ۱۱ بهمن‌ماه سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر حریق در باغ رستوران عباس آباد را دریافت کرد. با دریافت این گزارش بلافاصله چند اکیپ عملیاتی از ایستگاه ارم و دانش به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: اکیپ اول از آتش نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل آتش سوزی رساندند و با حجم بسیار گسترده‌ای از دود و آتش مواجه شدند که شعله‌های سرکش آتش از طبقه دوم رستوران به بیرون زبانه کشیده و در حال سرایت به طبقه اول و سایر قسمت‌های رستوران بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان تاکید کرد: با مشاهده وضعیت فوق و با توجه به گستردگی حریق اکیپ‌های پشتیبان هم به محل اعزام شدند، اما با توجه به بارش برف و کولاک شدید و به علت انسداد مسیر نیرو‌های آتش نشان مجبور به طی مسیر به صورت پیاده شدند و گروهی دیگر نیز توسط یکی از همشهریان عزیز آفرودسوار خود را به محل حریق رساندند و با کمک به تیم عملیاتی عملیات اطفاء حریق را از چندین جهت آغاز کردند.

پورسینا افزود: نیرو‌های آتش نشان پس از ساعتی تلاش مضاعف و نفس‌گیر و با انجام اقدامات تخصصی برای تأمین آب از داخل استخر و با توجه به یخ‌زدگی استخر اقدام به آبگیری روباز کرده و شعله‌های آتش را مهار کردند و از سرایت حریق به ساختمان‌های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

وی تاکید کرد: آتش نشانان در پایان با اطفاء کامل محل حریق و اطمینان از عدم شعله وری مجدد به عملیات خود پایان داده و با ارائه توصیه‌های لازم به ایستگاه عملیاتی خویش بازگشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان در پایان تصریح کرد: در این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه در دست بررسی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز