خبرگزاری کار ایران

مجموعه نمایشنامه‌های مدرسان تئاتر منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۱۹

دو مجموعه نمایشنامه از گروه مدرسان مستقل تئاتر با گردآوری و ویرایش «بهزاد خاکی‌نژاد» به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه نمایشنامه‌های مدرسان تئاتر (شامل ۱۰ نمایشنامه) که با همکاری مدرسان تئاتر در نشر طراحان تین به انتشار رسیده است، نگاه موضوعی نداشته و از جمله فعالیت‌های فرهنگی گروهی مستقل است که در پنج سال گذشته با همفکری و همراهی یکدیگر دست به کارهای پژوهشی و علمی و اجرایی و صنفی زده‌اند.

در مجموعه‌ی نخست که با پیشگفتاری از «ناصر باباشاهی» منتشر شده است، نمایشنامه‌هایی به قلم «ندا ثابتی، بهزاد خاکی‌نژاد، بابک دهقانی و سیما صابرصلغی، اصغر زیبایی‌نژاد و مهدی صفاری‌نژاد» دیده می‌شود.

مجموعه‌ی دوم با پیشگفتاری از «مینا پناهی» به چاپ رسیده و نمایشنامه‌هایی به قلم «منصور خلج، عسل عصری ملکی، کیومرث قنبری آذر، پریوش کامیار و بهزاد دودانگه» را به بازار نشر ارایه داده است.

علاقمندان می‌توانند این دو مجموعه را همچون کتاب‌ها و نشریه‌های پیشین گروه مدرسان تئاتر، به صورت مستقیم از نشر طراحان تین و یا کتابفروشی پارت تهیه کنند.

گفتنی است در زمستان ۱۴۰۰ فراخوانی برای انتشار مجموعه نمایشنامه در گروه مدرسان مستقل تئاتر از سوی بهزاد خاکی‌نژاد منتشر شد که به دلیل حجم و شمار نمایشنامه¬ها و چیدمان و ویرایش آن‌ها به دو جلد رسید و انتشار مجموعه تا سال جاری به طول انجامید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز