خبرگزاری کار ایران

23 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۸۴۸

فوتبال اروپا با اخبار و گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالات زمستانی دنبال می‌شود‌‌.

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات نقل و انتقالات امروز -23 ژانویه- فوتبال اروپا را می‌‌خوانید:

* دیوید اورنستین: مارسلو بیلسا در میان کاندیدهایی است که فرهاد مشیری مالک اورتون برای جانشینی لمپارد با آن‌ها صحبت کرده است. بیلسا گزینه‌ای است که مشیری می‌خواهد انتخاب کند اما مشخص نیست که او حمایت بقیه سران اورتون را داشته باشد یا نه.

* رسمی: یاکوب کیویور مدافع میانی اسپتزیا با قراردادی بلند مدت به آرسنال پیوست.

* اسکای اسپورتس: مارسلو بیلسا از گزینه‌های اصلی جانشینی لمپارد در اورتون است.

 گاتزتا: آرسنال به وستون مک کنی هافبک یوونتوس علاقه مند است اما هنوز حرکت به خصوصی برای جذب این بازیکن انجام نداده و فقط با ایجنت وی در تماس بوده است. یوونتوس برای فروش دائمی مک کنی 25 میلیون یورو به اضافه پاداش می‌خواهد.

* گاردین: چلسی در این هفته، بار دیگر مذاکرات خود را برای جذب انزو فرناندز با بنفیکا از سر خواهد گرفت.

* دیلی میل: فرانک لمپارد از سرمربیگری اورتون اخراج شد.

* فابریزیو رومانو: رویای ویکتور اوسیمن بازی کردن در لیگ برتر است. نظر شخصی من این است که ناپولی پیشنهادهای زیر 120 میلیون یورو را قبول نخواهد کرد.

* هیچ شانسی برای اینکه رئال مادرید که موضع خود را در مورد ادواردو کاماوینگا تغییر دهد، وجود ندارد. او در حالی در رئال خواهد ماند که باشگاه او را بازیکن کلیدی در حال و آینده مادرید می‌داند. همه طرف ها خبر عقد قرارداد قرضی احتمالی هافبک فرانسوی با باشگاه های دیگر را رد می کنند.

روی کین: ساکا می تواند برای هر باشگاه بزرگی در اروپا بازی کند که رئال مادرید جزو آن می باشد.

* دیوید اورنستین: تاتنهام قصد دارد پس از اتمام پنجره نقل و انتقالات زمستانی، مذاکرات را برای تمدید قرارداد با هری کین آغاز کند. قرارداد کین با اسپرز در سال 2024 به اتمام می‌رسد و اولویت این بازیکن همواره موفقیت در تاتنهام بوده است.

* اتلتیک: روبرتو دی زربی برای جذب میکولا ماتویئنکو دفاع وسط شاختار، به سران برایتون فشار آورده است. شاختار 25 میلیون یورو برای این بازیکن می‌خواهد اما برایتون نسبت به پرداخت این مبلغ بی میل است، هر چند مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد.

* اسکای اسپورتس: انتظار می‌رود فرانک لمپارد امروز از سرمربیگری اورتون اخراج شود.

* نیکولو شیرا: قرارداد استفان دی‌فرای با اینتر در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد؛ نراتزوری پیشنهاد تمدید قرارداد را تا سال 2025 (3.8 میلیون یورو در سال) ارائه داده است. اتلتیکومادرید و سویا به جذب آزاد مدافع میانی هلندی در پایان فصل علاقه مند هستند.

* 90مین: دوشان ولاهوویچ دوست دارد زیرنظر اریک تن هاگ برای منچستریونایتد به میدان برود. شیاطین سرخ شرایط جذب مهاجم یووه را در نظر دارند.

* آلفردو پدولا: تماس مستقیم مالدینی‌ و نماینده زانیولو! مالدینی او را برای تابستان فصل آینده می‌خواهد که قراردادش با رم به اتمام می‌رسد، ایجنت زانیولو بعد از بازی لاتزیو به مالدینی جواب خواهد داد‌. مالدینی زانیولو را خیلی دوست دارد و این مسئله دو طرفه است؛ زانیولو میلان را به تنهام ترجیح می‌دهد.

* تاتنهام در حال حاضر تنها یک پیشنهاد قرضی اولیه برای نیکولو زانیولو ارائه داده که شامل گزینه خرید نیز می‌شود. این تنها پیشنهاد آن‌ها در شرایط فعلی است. رم خواهان 35/40 میلیون یورو هزینه است، هنوز توافقی صورت نگرفته؛ خود بازیکن مشتاق این انتقال است. آث میلان نیز وضعیت او را زیر نظر دارد.

* قرارداد دانجوما با اورتون در ساعات آینده امضا خواهد شد. تست‌های پزشکی روز شنبه انجام می‌شود و قرارداد در روز دوشنبه تکمیل می‌شود. این معامله یک انتقاب قرضی تا ژوئن 2023 خواهد بود، همانطور که انتظار می‌رود گزینه خرید وجود ندارد.

* همانطور که انتظار می‌رود، چلسی در مورد پیشنهادات برای حکیم زیاش، با باشگاه های خواهان بحث خواهد کرد. بسیاری از باشگاه‌ها به دنبال جذب او در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات هستند. لیگ برتر و باشگاه های خارجی در حال بررسی شرایط جذب او هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز