خبرگزاری کار ایران

پیش بینی دمای منفی ۳ درجه در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۴۷۰

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان کمی ابری تا ابری همراه با بارش برف و کاهش محسوس دما همچنین بارش برف وکولاک و پدیده مه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده، آسمان نیمه‌ابری تا ابری و تا روز جمعه (۲۳ دی) در سطح استان در بعضی ساعات بارش پراکنده که با توجه به رخداد کاهش دما در بیشتر مناطق به‌ویژه نیمه‌شمالی به‌صورت برف و ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

در بعضی ساعات وزش باد در سطح استان به‌ویژه نیمه‌جنوبی و غربی استان و ارتفاعات گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از امروز تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.

آسمان تهران فردا (۲۱ دی ) نیمه‌ابری تا ابری و گاهی بارش پراکنده برف و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۴ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲۲ دی ) نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده برف، در بعد از ظهر وزش باد و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین‌آباد با کمینه دمای ۱۲- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز