خبرگزاری کار ایران

نوروزی در نطق میان دستور:

سه قوه پشت هم را خالی نکنند/ تلاش‌های قوا علیرغم توطئه دشمنان نتیجه‌های مثبتی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۶۸

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تأکید کرد که در شرایط کنونی نباید قوا پشت یکدیگر را خالی کرده و با هیجانی شدن در پشت تریبون‌ها یکدیگر را بکوبند.

به گزارش ایلنا،  حسن نوروزی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه امروز افتخار می کنم به عنوان اولین روحانی اسیر در جبهه های نبرد، در برابر سرباز بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی سر تعظیم فرود آورم، گفت: ایشان سردار پرافتخار اسلام، مرد شجاع و باتدبیر، فرمانده جنگ آور و مسلط در عرصه های نظامی، متشرع، وفادار به کل انقلاب و اسلام و مرد صداقت و اخلاص بود و کسی بود که خون او به دست شنیع ترین افراد بر زمین ریخته شد، کسانی که جایشان زباله دان تاریخ است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند این شهادت بزرگ را به پیشگاه امام زمان(عج) و به روح خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض می کنم. شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت، نرم افزار مقاومت، تعلیم دهنده الگوی مبارزه ملت ها بود که همه دلبستگان مقاومت امروزه خونخواه او هستند؛ کسی که تا ابد زنده است و حتی دشمن هم برای او احترام قائل بود.

وی در ادامه خطاب به اربابان فتنه عنوان کرد: شما که فریاد می زدید «نه غزه، نه لبنان» نه تنها جان خود را فدای ایران نکردید حتی حاضر نشدید منافع خود را برای ایران بگذارید. چه کسی جان فدای ایران شد؟ سلیمانی ها! سربازان امام، امامین انقلاب. آن کس که جانش را فدای انقلاب کرد، همین سردار سلیمانی و سایر مدافعان ملت، کشور، امنیت و رزمندگان جبهه و جنگ بودند و نه شماها.

نوروزی خطاب به همکاران نماینده خود گفت: من و شما به عنوان اصولگرا سالیان سال منتظر بودیم رئیس جمهوری مجتهد، فاضل، باتجربه و سختکوش سر کار بیاید. ما منتظر بودیم رئیس قوه قضائیه شخصی باشد که برادر دو شهید است و مجتهدی که در قوه قضاییه فعال است؛ من و شما دنبال این بودیم رئیس مجلسی داشته باشیم که اکنون برادر شهید، جنگ آزموده، فهیم، دانشگاه دیده است و امروز همه این سه تا را داریم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: تلاش های این سه قوه علیرغم توطئه های دشمنان نتیجه های خوبی داشته لذا باید دید ما چه کرده ایم. چرا وقتی اصولگرایان پشت این تریبون حاضر می شوند، هیجانی شده و یکدیگر را می کوبند. ما در این مدت یکساله با تلاش شما مجلسی ها و دولت و قوه قضائیه قطعی برق خانگی نداشتیم، برای ۶ میلیون نفر بیمه سلامت تکمیل شد. بیمه کارگران ساختمانی، رتبه بندی معلمان به ثمر رسید آیا دولت قبل جرأت این رتبه بندی را داشت؟ ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از دولت اخذ و برای رتبه بندی به این قانون تخصیص یافت.

وی ادامه داد: حقوق بازنشستگان و افزایش پرداختی یارانه ها به ۷۰۰ هزار تومان را داشتیم. آیا قبلا این جرأت وجود داشت؟ پرداخت سهام عدالت و پرداخت ۱۹۵ هزار میلیارد تومان بدهی دولت روحانی و پرداخت ماهیانه ۱۳ هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی و بدهی های دولت جناب آقای روحانی هم در این دولت صورت گرفت.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه برای جلوگیری از فرار مالیاتی با نصب پایانه ها ۱۲۰ هزار میلیارد تومان به مالیات کشور افزوده شد، خاطرنشان کرد: اینها نتیجه تلاش های این دولت بزرگ است همچنین قانون اسقاط خودرو در این مجلس تصویب شد لذا نباید پشت هم را خالی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز