خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

شهید سلیمانی وظیفه‌محوری را بر نتیجه‌مداری ترجیح می‌داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۵۸

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خداوند را شاکریم که شهادت را مدال افتخاری برای قدردانی از مجاهدت نمود و سینه ستبر مجاهدان را مزین به جلوه ی زیبای آن ساخت .

شهادت‌ ، جلوۀ شهود ابدی شهید  و  درجه ای رفیع ، مقامی والا و فوزی عظیم است.

بارخدایا چنان ابرغم بر دلمان سایه افکنده و باران اشک تاب نوشتن را از قلم گرفته و اختیار از کف بیرون رفته که هر بار که خاطرات طلعت رویش مرور می شود رفتنش را باور نمی کنیم اونیامده بود که برود؛ او آمد که بماند و ماند و ماندگارهم شد. مرزهای مهرش محدود به جغرافیای سرزمینی نبود و تاریخ به خوب بودن و خوب ماندنش شهادت می‌دهد. بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی ، ایثار، جهاد و شهادت هاست. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، اطاعت محوری از ولایت را در تمامی ساحت ها مقدم می دانست و نیت نابش مکتب ساز شد و الگویی برای نسل ها گردید. حجم و گستردگی توطئه ها وهجمه همه جانبه  دشمن هیچ خللی در عزم و اراده اش بوجود نمی آورد و وظیفه محوری را بر نتیجه مداری ترجیح می‌داد. در بحران های مدیریتی ، مدیریت بحران می‌نمود  و از آتش برای دشمن سوزان تر و از دوست برای مردم مهربان تر  و برتارک تاریخ مقاومت وایستادگی ماندگار گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها از عموم مردم بصیر ، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می کند تا در مراسم بزرگداشت  این عزیز آسمانی و همرزمانش  که روز سه شنبه ساعت ۱۴ در مصلی تهران برگزار می گردد شرکت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز