خبرگزاری کار ایران

۱۴ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی سلامت دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۲۹

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ پایان می‌یابد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان با هدف ارتقاء سواد سلامت و بهبود سبک زندگی دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان مرکز مشاوره و سبک زندگی در حال برگزاری است. 

تمرکز این جشنواره بر روی قشر جوان دانشجو است و قصد دارد تا با در نظر گیری معضلات و مسائل دانشجویی در راستای سلامت دانشجویان قدم‌های موثری بردارد. 

جشنواره ملی سلامت دانشجویان بستری برای مشارکت فعال در حوزه سلامت به منظور ارائه ایده ها، دستاوردها و کشف استعدادهای برتر و معرفی و بهره برداری از این ظرفیت‌های کم نظیر دانشجویی است که با پیوست رسانه‌ای منسجم و متمرکز اقدام به ترویج مفاهیم حوزه سلامت روان و فعال‌سازی جریان اجتماعی پویا در بدنه دانشجویی و نخبگانی کشور می‌نماید. 

محور‌های نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان شامل سلامت و سبک زندگی _ سلامت و دانشگاه _ سلامت و فناوری _ سلامت و آینده‌پژوهی است. 

علاقه‌مندان نیز می‌توانند در بخش‌های آموزش، پژوهش و فناوری _ ایده‌ها و تجارب نوآورانه _ تولیدات رسانه‌ای _ هنرهای تجسمی _ فضای مجازی به رقابت با یکدیگر بپردازند. 

همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به وبسایت جشنواره به آدرس www. festival. saorg. ir مراجعه نمایند. 

لازم به ذکر است؛ آخرین مهلت ارسال آثار ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز