خبرگزاری کار ایران

فلاحی در تذکر شفاهی:

اجازه ندهید گروهی نفوذی با رزومه‌های ساختگی مردم را به مسلخ فشار اقتصادی ببرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۱۴

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مشکلات این کشور ثروتمند راهکارهای ساده‌ای دارد به شرط آن که آنانی که دچار فقر علمی و تجربی و تخصصی و اعتقادی هستند را به خانه‌هایشان بفرستیم.

به گزارش ایلنا، سارا فلاحی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: اجازه ندهید گروهی نفوذی با رزومه‌های ساختگی و با ریای سیاسی و اشرافیت و با غرق کردن بازارهای مختلف اقتصادی مردم را به مسلخ فشار اقتصادی ببرند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولین اجازه ندهند با بی‌برنامگی استخوان مقاومت مردم زیر چرخ‌دنده‌های معیوب خودروسازی‌ها بشکند. اجازه ندهید با صعود قیمت ارز و مسکن و خودرو شرافت مردم سقوط کند.

وی تأکید کرد: باید تلاش کرد مدیریت جهادی عرصه‌های نانو، پزشکی، هسته‌ای، دانش‌بنیان، پهپادی و موشکی به عرصه بیمار اقتصادی تزریق شود و به خدا قسم مشکلات این کشور ثروتمند راهکارهای ساده‌ای دارد به شرط آن که آنانی که دچار فقر علمی و تجربی و تخصصی و اعتقادی هستند را به خانه‌هایشان بفرستیم بنابراین آقای رئیس جمهور تلاش کنید و به داد این مردم برسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز