خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر:

ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین ارتقا پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۷۱

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت: ارتقای ناوگان اتوبوسرانی و ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان در دستور کار مدیریت شهری و شورا قرار دارد و به دنبال حل مشکلات این حوزه هستیم.

به گزارش ایلنا، حسین صلح‌جو گفت: بی تردید نقش بی بدیل حمل و نقل در توسعه و بالندگی اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور مرهون دستان توانمند فعالان این عرصه است و بی شک در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند و کارآمدی آنان در این عرصه همواره مورد اذعان همگان و موجب رفاه عمومی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین ادامه داد: اگر این حوزه در شهر ارتقا یابد و مطالبات رانندگان پیگیری شود رضایتمندی عموم مردم را به دنبال خواهد داشت.  

وی همچنین خواستار بروز رسانی دوربین‌های ثبت تخلفات شهری شد و گفت: به منظور کاهش تخلفات و افزایش ایمنی شهروندان باید به روز رسانی دوربین‌های ثبت تخلفات و تجهیزات ترافیکی مورد توجه قرار گیرد.

این عضو شورای شهر قزوین بر لزوم همکاری سایر نهادهای مربوطه در حوزه ساماندهی ترافیک تاکید کرد و گفت: در این حوزه باید سایر دستگاه‌های مربوطه نیز پای کار باشند.

به گفته صلح جو احداث کمربندی در شهر قزوین و تکمیل کمربندی آیت الله باریک بین و اتصال آن به پل امام رضا (ع) منجر به کاهش ترافیک، سهولت تردد شهروندان و کاهش آلودگی محیط زیست خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز