خبرگزاری کار ایران

سلاجقه:

اجازه «سد گتوند ۲» را نمی‌دهیم/ دستورات لازم برای شفاف‌سازی در پروژه یوزهای ایرانی داده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۵۴۹

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اجازه «سد گتوند ۲» را نمی‌دهیم مواضع‌مان همین است تا راستی‌آزمایی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پروژه «گتوند ۲» عنوان کرد: قبلاً هم اعلام کردیم اجازه «سد گتوند ۲» را نمی‌دهیم مواضع‌مان همین است تا راستی‌آزمایی انجام شود .

وی افزود: کارشناسان سازمان محیط زیست و وزارت نیرو دارند با هم کار میدانی انجام می‌دهند نتایج که مشخص شود اعلام می‌کنیم و هیچ گونه آبگیری فعلا انجام نمی‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره سرنوشت دو توله یوز ایرانی گفت: وضعیت خیلی خوبی دارند و هیچ گونه مشکلی ندارند. در حال حاضر در زادگاه خود مدیریت می‌شوند با توجه به اینکه ابتدا از مادرشان تغذیه شدند وضعیت خوبی دارند. آنها دارند کاملا پایش می‌شوند و در زمان لازم در همان منطقه رها می‌شوند.

وی در مورد هزینه‌های انجام شده در مورد پروژه یوزهای ایرانی گفت: شفاف‌سازی در دستور کار است و دستورات لازم داده شده که اتفاق بیفتد.

سلاجقه در پاسخ به این سوال که سهم کدام ایلاینده‌ها در کلانشهرها بیشتر است، یادآور شد: در کلان شهرها بیشتر صنایع متحرک فرسوده موجب چنین شرایطی هستند. چون فرسوده هستند و مصرف سوخت بسیار بالایی دارند و با ترددهای تک‌سرنشین همراه می‌شوند. نسبت سهم آلایندگی نیروگاها به صنایع متحرک کمتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز