خبرگزاری کار ایران

پاداش خیره کننده منچسترسیتی پس از جام جهانی قطر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۷۴

منچسترسیتی قرار است بابت اعزام بازیکنان به جام جهانی بالاترین پاداش را در بین هر باشگاهی از سوی فیفا بپردازد.

به گزارش ایلنا، فیفا در ازای اعزام بازیکنان به جام جهانی توسط باشگاه‌ها وجهی را توزیع می‌کند و منچسترسیتی، قهرمان فعلی لیگ برتر، بیشترین مبلغ را دریافت خواهد کرد.

قهرمان لیگ برتر 16 ستاره به نمایندگی از 9 کشور مختلف را به این مسابقات فرستاد. همه به جز جولیان آلوارز به تمرینات بازگشته‌اند و این مهاجم همچنان در آرژانتین است و آن‌ها برای فینال جام جهانی یکشنبه آماده می‌شوند.

در نتیجه صعود 9 بازیکن به حداقل یک چهارم نهایی، منچسترسیتی در صف دریافت بزرگترین پاداش نسبت به هر باشگاه در جهان است. فیفا در ازای ارسال بازیکنان به این مسابقات، در مجموع 169 میلیون پوند پرداخت خواهد کرد.

این مبلغ برای هر بازیکنی که در جام جهانی حضور دارد و همچنین زمانی که تا پایان آن برگزار می‌شود، تقریباً 8100 پوند در روز است. طبق گزارش تایمز، سیتی 4.5 میلیون پوند دریافت خواهد کرد که بسیار بالاتر از هر یک از رقبای آن در لیگ برتر انگلیس است.

بارسلونا که 17 بازیکن به تورنمنت قطر فرستاده، یک بازیکن بیشتر از سیتی دارد اما هشت نفر از آن ستاره‌ها در تیم اسپانیا بودند که در یک هشتم نهایی با شکست برابر ژاپن حذف شدند.

برای هر بازیکنی که به مرحله گروهی راه یابد، باشگاه‌ها می‌توانند برای دریافت 145000 پوند از فیفا درخواست دهند.

این مبلغ برای افرادی که به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند به 177500 پوند افزایش می‌یابد، 226000 پوند برای یک چهارم نهایی، 258000 پوند برای نیمه نهایی و 298500 پوند برای رسیدن به فینال.

فیفا برای تمام بازیکنان حاضر در مسابقات، صرف نظر از اینکه آن‌ها چند دقیقه بازی کرده‌اند یا خیر، رقمی را پرداخت خواهد کرد. اگر بازیکنی کمتر از دو سال در یک باشگاه حضور داشته باشد، پرداخت‌ها با تیم قبلی او تقسیم می‌شود.

با توجه به اینکه انگلیس، پرتغال، هلند و آرژانتین حداقل به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند، سیتی در صف پرداخت یک دستمزد بزرگ است.

پرداخت 4.5 میلیون پوندی آن‌ها را بسیار جلوتر از منچستریونایتد که 2.92 میلیون پوند دریافت می‌کند، چلسی که 2.47 میلیون پوند دریافت می‌کند و تاتنهام که 2.33 میلیون پوند دریافت می‌کند، قرار می‌دهد.

آرسنال و لیورپول کمترین درآمد را در بین شش تیم بزرگ کسب کردند و به ترتیب 2.11 و 1.55 میلیون پوند به آن‌ها پرداخت خواهند شد. سیاست انجام این پاداش‌ها از جام جهانی 2010 آغاز شد.

در آن تورنمنت، سرمایه 32.2 میلیون پوندی وجود داشت، اما پس از توافق فیفا و اتحادیه باشگاه‌های اروپا، این مبلغ برای دو تورنمنت گذشته به 169 میلیون پوند افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز