خبرگزاری کار ایران

امیر الهامی:

ارتش در زمینه تجهیزات دفاع هوایی در زمره برترین‌های جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۹۳

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: در زمینه ساخت و بکارگیری تجهیزات دفاع هوایی امروز به همت متخصصین و دانشمندان داخلی و شما همکاران پرتلاش در زمره معدود کشورهای برتر جهان قرار داریم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع کارکنان ستاد این نیرو گفت: کشور ما در زمینه‌های مختلف، از جمله علم و فناوری، فعالیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی در طول سال‌های پس از انقلاب داشته است؛ در همین بخش نظامی مربوط به خودمان در زمینه ساخت و بکارگیری تجهیزات دفاع هوایی امروز به همت متخصصین و دانشمندان داخلی و شما همکاران پرتلاش در زمره معدود کشورهای نخست جهان قرار داریم که نمونه بارز این فعالیت‌های ثمربخش، ارتقا سامانه برد بلند باور ۳۷۳ است که به توان انهدام اهداف در برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر دست یافته‌ایم.

وی به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از هدف جنگ ترکیبی که علیه جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود برای به حاشیه بردن این پیشرفت‌ها و انکار این موفقیت‌هاست.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ایران عزیز به علت شرایط خاص جغرافیایی، سیاسی و منابع همواره مورد طمع و هجمه مستکبران و زیاده خواهان در دنیا بوده است، تصریح کرد: ضرباتی که نتوانسته ما را از پای درآورد قطعاً موجب قوی‌تر شدن ما شده است، با عنایات الهی و رهبری مدبرانه فرمانده کل قوا فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و آینده روشن در انتظار ملت ایران است. 

الهامی ادامه داد: در این حرکت رو به جلو در کشور، نیروی پدافند هوایی به سهم خود تمام تلاشش را به کار گرفته است که با تکیه بر کارکنان متخصص و متعهد و دانش و فناوری به روز آمادگی خود را در مقابل تهدیدات نوین حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز